عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » استحکام بنای مدارس باید با جدیت مدنظر قرار گیرد

فرماندار شهرستان گرگان در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش؛

استحکام بنای مدارس باید با جدیت مدنظر قرار گیرد

 

استحکام بنای مدارس باید با جدیت مدنظر قرار گیرد

 

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش امروز 7 اسفند ماه با حضور عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان گرگان، معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی و عمرانی فرمانداری ، رئیس آموزش و پرورش و سایر اعضاء شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، عیسی پایین محلی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت : بیش از ۵۰ درصد بناهای مدارس این شهرستان نیاز به استحکام بنا دارد.

فرماندار با اشاره به اینکه طبق بررسی انجام شده حدود ۱۳۶ مدرسه شهرستان دچار مشکل استحکام هستند، تصریح کرد۷۰ درصد این مدارس قابلیت مقاوم سازی داشته و ۳۰ درصد آنها تخریبی بوده و الزام به جابه جایی دارند.

عیسی پایین محلی گفت : برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در مدارس باید استحکام بناهای آموزشی و مدارس بررسی شود و در مکان هایی که احتمال تخریب و ایجاد حادثه وجود دارد، اقدامات لازم انجام شود.

وی عنوان کرد : البته این اقدام نباید تنها به سبب رفع تکلیف انجام شود و در صورت مشاهده یک بنای نا ایمن باید اقدامات لازم در جهت رفع مشکل صورت گیرد.

پایین محلی ادامه داد: تأمین فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد مهمترین رسالت شورای آموزش و پرورش است و باید در این عرصه ازتمام ظرفیتها استفاده شود.

فرماندار اظهار کرد: هرچند نرخ رشد جمعیت کاهش یافته اما همچنان به مدرسه و کلاس درس نیازمندیم و با کمکخیرین و اعتبارات دولتی باید این نیازها برطرف شود.

وی بیان کرد: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است واز آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است همه وظیفه داریم به آن کمک نماییم.

فرماندار شهرستان گرگان در پایان جلسه افزود: یکی از مهمترین و موثرترین نهادهای اجتماعی، نهاد آموزش و پرورش است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان ، جوانان، انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی به نسل نو را برعهده دارد. در چنین نهاد گسترده ای، استفاده از تجارب صاحب نظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای اتخاذ تصمیم های بایسته وشایسته کاملا ضرورت دارد.

استحکام بنای مدارس باید با جدیت مدنظر قرار گیرد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 104
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3845

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 382
بازدید دیروز: 683
بازدید ماه:10357
بازدید سال:18613
بازدید کل:2073750