عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تضعیف آموزش و پرورش " خیانت" است/همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت کمک کنند

فرماندار گرگان:

تضعیف آموزش و پرورش " خیانت" است/همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت کمک کنند

 

 تضعیف آموزش و پرورش " خیانت" است/همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت کمک کنند

 فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش گرگان با تأکید بر اهمیت و نقش آموزش و پرورش در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیتی جامعه گفت: هرکسی بخواهد به هر نحوی و با هر اقدامی این نهاد مقدس را تضعیف کند، به جامعه خیانت کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین محلی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش مانند اتاقی شیشه‌ای است که همه باید مراقب باشیم تا آسیبی به آن نرسد.

فرماندار گرگان تأکید کرد: آموزش و پرورش دستگاهی عام و متعلق به آحاد مردم است و به هیچ جناح سیاسی و قوم و قبیله‌ای اختصاص ندارد. بنابراین همه باید کمک کنیم تا آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با تأکید بر اهمیت و نقش آموزش و پرورش در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیتی جامعه تصریح کرد: هرکسی بخواهد به هر نحوی و با هر اقدامی این نهاد مقدس را تضعیف کند، به جامعه خیانت کرده است.

پایین‌محلی بیان کرد: لازم است همه بخش‌ها برای اجرایی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در آموزش و پرورش به‌ویژه سند تحول بنیادین کمک و هم افزایی کنند.

وی در بخش دیگر سخنانش به آمادگی خیران برای ساخت مدرسه در شهر جلین اشاره کرد و گفت: یکی از دستگاه‌های اجرایی در مکانی که پیش بینی شده به عنوان مستاجر مستقر است و با وجود پایان مدت قرارداد از تخلیه مکان مذکور خودداری می کند. لازم است جلسه‌ای با حضور آموزش و پرورش، شهرداری جلین و دستگاه های مربوطه در این خصوص برگزار و دستگاه اجرایی مربوطه مکان مورد نظر را تخلیه کند تا اقدامات لازم برای احداث مدرسه آغاز شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان درباره حل مشکل آب‌بهای برخی از مدارس نیز دستور تشکیل جلسه ای با حضور آموزش و پرورش شهرستان با آب و فاضلاب استان را داد.

وی درباره تجمیع مدارس کوی تختی شهر گرگان که در زمان شروع به کار و تعطیلی آنها، گره های ترافیکی در شهر ایجاد می‌شود، گفت: در کوتاه مدت امکان جابه جایی این مدارس وجود ندارد و باید با اقدامات کارشناسی دیگری، ترافیک این ساعات را مدیریت و کنترل کرد تا مشکلات شهروندان کمتر شود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 252
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3805

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 146
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3428
بازدید سال:3428
بازدید کل:2058565