عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کمبود زمین در گرگان برای ساخت مدرسه / تمهیدات ترافیکی برای شروع سال تحصیلی اندیشیده شد

فرماندار گرگان:

کمبود زمین در گرگان برای ساخت مدرسه / تمهیدات ترافیکی برای شروع سال تحصیلی اندیشیده شد

کمبود زمین در گرگان برای ساخت مدرسه / تمهیدات ترافیکی برای شروع سال تحصیلی اندیشیده شد

 
 فرماندار گرگان با بیان اینکه این شهرستان محروم‌ترین منطقه استان از نظر سرانه‌های آموزشی و تربیتی گفت: علاوه براین در گرگان به ویژه در برخی مناطق از جمله جنوب شهر با کمبود زمین برای ساخت مدرسه مواجه هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در نشست خبری درباره وضعیت شهرستان گرگان در سرانه‌های آموزشی اظهار کرد: حدود یک چهارم جمعیت دانش‌آموزی استان در گرگان هستند اما این شهرستان در سرانه فضاهای آموزشی، تربیتی و تربیت بدنی محروم‌ترین شهرستان استان است.

فرماندار گرگان گفت: تراکم جمعیت دانش‌آموزی در برخی مدارس شهر گرگان به شدت زیاد است و به بیش از 40 دانش آموز می‌رسد. در برخی از مناطق شهر به ویژه در جنوب شهر با کمبود جدی فضاهای آموزشی دولتی مواجه هستیم و لازم است خیران در این زمینه کمک بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشند.

وی افزود: علاوه براین ما در شهر گرگان برای ساخت مدرسه با مشکل کمبود زمین هم مواجه هستیم و همین موضوع کار را برای توسعه فضاهای آموزشی در این شهر سخت‌تر می‌کند. از طرفی برخی از مدارس غیردولتی شرایط استحکام بنا را ندارند و این موضوع مشکلات فضای آموزشی و دغدغه‌ها را بیشتر کرده است.

پایین‌محلی با اشاره به آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان به صورت مستمر برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید و آموزش حضوری اندیشیده شده است و جای نگرانی برای خانواده‌ها وجود ندارد. ضمن اینکه واکسیناسیون دانش آموزان نیز باید از سوی خانواده‌ها جدی گرفته شود.

وی درباره مشکلات ترافیکی که همزمان با بازگشایی مدارس ایجاد می‌شود، گفت: ابتدا سعی کردیم تا وضعیت موجود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم شرایط سخت‌ترشود. برای همین برخی تمهیدات لازم برای کاهش بارترافیکی در این ایام با محوریت پلیس راهور اندیشیده شده است.

فرماندار گرگان همچنین افزود: در اقدامی پیشگیرانه و برای جلوگیری از افزایش بار ترافیکی در شهر گرگان، در شورای ترافیک شهرستان مصوب شد که هرگونه ساخت و ساز در حاشیه خیابان‌ها و معابر عمومی باید مجوز و تأییدیه این شورا را داشته باشد در غیر این صورت با اجرای آن مخالفت خواهد شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 210
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3759

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3311
بازدید سال:3311
بازدید کل:2058448