عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تاکید فرماندار گرگان بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی/به همه رشته‌های ورزشی به تناسب جمعیت و ظرفیتی که دارند، توجه شود


تاکید فرماندار گرگان بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی/به همه رشته‌های ورزشی به تناسب جمعیت و ظرفیتی که دارند، توجه شود

تاکید فرماندار گرگان بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی/به همه رشته‌های ورزشی به تناسب جمعیت و ظرفیتی که دارند، توجه شود

 
فرماندار گرگان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان گفت: حمایت از رشته‌ها و تیم‌های ورزشی از منابع عمومی باید به تناسب جمعیت و ظرفیت‌های این رشته‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در پاسخ به سوالی درباره توجه به حوزه ورزش و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان اظهار کرد: در کسوت فرمانداری و خدمتگزاری به مردم، همه ابعاد مسائل شهری از جمله ورزش باید موردتوجه قرار گیرد. 

وی افزود: گرگان ظرفیت‌های زیادی در برخی از رشته‌های ورزشی از جمله والیبال، کبدی و ... دارد که به طور مثال در رشته کبدی برخی از بازیکنان گرگانی، در سال‌های اخیر لژیونر شدند و افتخاراتی در سطح آسیایی و جهانی کسب کردند. سایر رشته‌ها مانند فوتبال، ورزش‌های رزمی و غیره نیز طرفداران بسیار زیادی دارد که باید در توزیع اعتبارات شهرستانی و همچنین اعتباراتی که سایر بخش‌ها از جمله شهرداری برای ورزش پیش بینی می‌کنند، دیده شوند.

پایین‌محلی با بیان اینکه تیم بسکتبال سابقه زیادی در شهر گرگان داشته و علاقه‌مندان زیادی هم دارد، خاطرنشان کرد: به نسبت هزینه‌ای که شهرداری برای این رشته ورزشی می‌کند که البته اینگونه حمایت‌ها لازم و ضروری هم هست، نیاز است که به سایر رشته‌ها هم از کانال‌های مختلف کمک شود. البته این گلایه از سوی هیئت‌های ورزشی مطرح شده است و باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از بزرگترین "معروف" ها در جمهوری اسلامی است، گفت: در حوزه تأمین زیرساخت‌های حوزه ورزش در شهرستان گرگان باید اقدامات بیشتر و جدی‌تری انجام شود. 

فرماندار گرگان با اشاره به ظرفیت آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی رشته‌های ورزشی بیان کرد: ما معتقدیم ورزش قهرمانی در مدارس رقم می‌خورد و هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان باید بسترهای لازم را برای کشف استعدادها در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم کنند، هرچند اقداماتی در گذشته انجام شده است ولی کافی نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری در حوزه وضعیت هتل ورزش گرگان نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌ شهرستان گرگان، می‌توانیم میزبان اردوی تیم‌های ملی یا میزبان مسابقات آسیایی و حتی جهانی در برخی رشته‌ها باشیم و هتل ورزش یکی از ظرفیت‌ها برای اسکان ورزشکاران و تیم‌ها خواهدبود.

پایین‌محلی در پاسخ به این موضوع که هتل ورزش در دولت گذشته افتتاح شده اما هنوز مورد بهره برداری کامل قرار نگرفته است، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای اسکان ورزشکاران در این مجموعه فراهم شود تا بتوان از آن بهره برداری کرد.
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 162
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3763

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 495
بازدید ماه:5814
بازدید سال:14070
بازدید کل:2069207