عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کسب رتبه دوم مسابقات دارت بانوان کارمند کشور توسط بانوی شاغل در اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان


کسب رتبه دوم مسابقات دارت بانوان کارمند کشور توسط بانوی شاغل در اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان

کسب رتبه دوم مسابقات دارت بانوان کارمند کشور توسط بانوی شاغل در اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان

"سمیه آبرودی" بانوی شاغل در اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان، رتبه دوم مسابقات ورزشی دارت بانوان کارمند وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان، مسابقات ورزشی بانوان کارمند وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در رشته دارت با شرکت 12 تیم از کل کشور و 75 نفر شرکت کننده در در مجموعه رفاهی ورزشی کارگران بندرانزلی (سنگاچین) برگزار شد.

در ادامه این مسابقات در رشته آمادگی جسمانی "اعظم میراعظمی" از بانوان شاغل در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان موفق کسب رتبه سوم شد.

موسی بی باک رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان در حاشیه مراسم تقدیر از این بانوان با تاکید بر این که توجه به ورزش بانوان کارمند باعث توسعه نشاط و سلامتی در محیط اداری می شود، گفت: برای توانمندسازی و مشارکت بیشتر بانوان در ورزش، باید برنامه های مدونی در دستورکار مسئولان باشد.

وی افزود :طبق تحقیقات انجام شده، کارمندانی که به طور مداوم ساعاتی را به ورزش اختصاص می دهند بازده کاری بالاتری نسبت به کارمندانی دارند که این کار را انجام نمی دهند .

وی درادامه ،گسترش ورزش در میان کارکنان دولت را موجب ارتقاء سطح سلامتی جسمی و روانی ، ایجاد نشاط و شادی اجتماعی دانست و افزود : قطعا کارکنانی که با ورزش مانوس هستند با روحیه بالاتر و شادابی بیشتر در محل کار خود حاضر می شوند که در نهایت این امر می تواند منجر به ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع شود .

بی باک در پایان تاکید کرد: هرچند ورزش برای تمامی آحاد جامعه ضروری و مهم است اما این مساله برای بانوان و آقایان شاغل به دلیل نقش های مختلفی که در جامعه و خانواده ایفا می کنند از اهمیت بیشتری پیدا می کند به ویژه بانوانی که در عرصه های مختلف اجتماعی نقش آفرینی می کنند .

در پایان لازم به ذکر است که تیم ورزشی بانوان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با همراهی 4 بانوی کارمند به سرپرستی "صفیه رحیم زاده "در مسابقات ورزشی بانوان شاغل در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شرکت نمودند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 796
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1512

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3307
بازدید سال:3307
بازدید کل:2058444