عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رونق اقتصادی به توسعه ورزش در جامعه منجر خواهد شد

استاندار گلستان در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان استان:

رونق اقتصادی به توسعه ورزش در جامعه منجر خواهد شد

رونق اقتصادی به توسعه ورزش در جامعه منجر خواهد شد

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه اقتصاد و جذب سرمایه گذار، اظهار کرد: بزرگترین تکلیف خود را رونق اقتصادی می دانم و بر این باوریم که رونق اقتصادی به توسعه ورزش در جامعه منجر خواهد شد چرا که آنان به عنوان پشتیبان وزرش ، حمایت های لازم را خواهند داشت.
"دکتر سید مناف هاشمی"در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان استان گلستان، تصریح کرد: ورزش همگانی نقش بسزایی در ورزش قهرمانی دارد و در برخی کشورهای جهان میزان ورزش همگانی به 30 تا 50 دقیقه برای 60 تا 70 درصد جامعه می رسد در حالیکه در کشور ما تنها 10 درصد به ورزش همگانی می پردازند.
وی افزود: سالانه قریب به 50 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه می شود در حالیکه می توان با صرف هزینه در حوزه ورزش این رقم کاهش می یابد.
وی با اشاره به آمار آسیب های اجتماعی، خاطر نشان کرد: رفع آسیب های اجتماعی تنها با پول و صرف اعتبار صورت نمی گیرد و باید با ورزش در این مسیر پیش گیری هایی صورت گیرد.
استاندار گلستان، با بیان اینکه ورزش جایی است که به اقتصاد، سلامت و حتی دیپلماسی کمک می کند، یادآور شد: در خصوص امکانات ورزشی نباید به ظرفیت های دولتی متکی بود و باید بخش خصوصی و سرمایه گذاران استانی و غیر استانی را در این بخش فعال کرد.
دکتر هاشمی با تاکید بر ظرفیت خیرین ورزشی ساز، تصریح کرد: خیرین ورزشی ساز تاکنون 300 پروژه در سطح کشور ساخته اند و نقش موثری در رشد فضاهای ورزشی داشته اند.
وی با اشاره به اینکه گلستان مانند بسیاری از استان های دیگر صنعتی نیست، گفت: باید از حامیان مالی ورزشی در سطح کشور کمک گرفته شود و با افزایش اعتبارات دولتی، ورزش استان را احیا نماییم.
وی با بیان پتانسیل های ورزش استان، تصریح کرد: محتوای ورزش نباید درگیر ساخت و ساز شود و باید تلاش کنیم که استعدادها در روستاهای محروم استان نیز شناسایی شوند.
استاندار گلستان بهترین تفریح را ورزش دانست و گفت: شهرداران، فرمانداران و امامان جمعه باید در زمینه ورزش ورود کنند تا شاهد جامعه ای شاداب تر  سالم تر باشیم.
دکتر هاشمی یادآور شد: تا کمتر از یک ماه دیگر وزیر ورزش در استان حاضر خواهند شد و تمامی 46 هیات ورزشی و 50 فدراسیون کشور قول همکاری با هیات های استانی و شهرستانی گلستان را داده اند.

رونق اقتصادی به توسعه ورزش در جامعه منجر خواهد شد

 

رونق اقتصادی به توسعه ورزش در جامعه منجر خواهد شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 468
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1843

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3294
بازدید سال:3294
بازدید کل:2058431