عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرمانده سپاه ناحیه گرگان: فرماندار گرگان تمام قد برای راهیان نور تلاش کرد


فرمانده سپاه ناحیه گرگان: فرماندار گرگان تمام قد برای راهیان نور تلاش کرد

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان: فرماندار گرگان تمام قد برای راهیان نور تلاش کرد

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان: فرماندار گرگان تمام قد برای راهیان نور تلاش کرد

به گزارش روابط عموی فرمانداری گرگان؛ سید علی مهاجر صبح امروز در جلسه معارفه فرماندار گرگان؛ دکتر یحیی خاکی به عنوان فرماندهی پایگاه بسیج فرمانداری این شهر، در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: در دین ما زمان و مکان شرافت خاصی دارد و بر این اساس در هشت سال دفاع مقدس جبهه‎ها برای ما محل مکاشفه بود.

 

این فرمانده بسیجی با بیان اینکه امسال بیش از 820 نفر از شهرستان گرگان به راهیان نور اعزام می شوند، افزود: ستاد شهرستان گرگان و رئیس ستاد دکتر یحیی خاکی فرماندار شهرستان گرگان پیگیری وتلاش مجدانه‎ای برای راهیان نور داشتند و تمام قد برای اعزام زائران گرگانی به این سفر معنوی ایستادند که به نوبه خود آز آن تشکر می‎کنیم.


وی ادامه داد: امروز شهدا با ما با راهیان نور سخن می‎گویند و راهیان نور به مکان ارزشمندی مثل کربلا در ایران مبدل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان به اهمیت راهیان نور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این راه همه ما مسئول هستیم که نسل جوان تشنه به معرفت ناب اسلام و انقلاب را با فضای معطر کربلای ایران آشنا کنیم.

مهاجر گفت: امروز تصور سختی است که بخواهیم سال جدید را بدون شهدا آغاز کنیم و مگر می‎توانیم بدون سلام دادن به شهدا گمنام یادمان‎ها سال خوبی برای این مملکت سال خوبی را خواستار باشیم لذا باید همه توان خود را برای حضور در یادمان‎های شهدا باید بسیج کنیم.

وی با بیان اینکه باید امروز جوانان را در بستر معرفت و بصیرت با شهدا قرار دهیم، یادآور شد: مطمئنا این وظیفه بر دوش تک تک ما قرار دارد و باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.


فرمانده سپاه ناحیه گرگان حکم فرماندهی پایگاه بسیج فرمانداری گرگان را با حضور فرماندهان پایگاه های تابعه، در جلسه صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری گرگان به دکتر یحیی خاکی فرماندارگرگان و فرمانده دوران دفاع مقدس، با صلوات و تکبیر تقدیم و از زحمات شبانه روزی ایشان، سپاسگذاری کردند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1069
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1160

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 539
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:5224
بازدید سال:13480
بازدید کل:2068617