عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

فرماندار گرگان:

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان،"یحیی خاکی"فرماندارشهرستان گرگان با بیان اینکه باید دستگاه‎های اجرایی نسبت به سفرهای راهیان نور اهتمام داشته باشند، گفت: راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند.

دکتر خاکی صبح امروز در جلسه اجلاسیه 4 هزار شهید استان و راهیان نور شهرستان گرگان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،اظهار کرد: راهیان نور و اجلاسیه 4هزار شهید دو موضوع مهم و تاثیر عمیق بر فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی افزود: در جامعه آسیب دیده ما که مملو از آسیب‎های اجتماعی است اگر بخواهیم تعادل ایجاد کنیم یکی از راه‎های اساسی آن فراهم نمودن بستر فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه به لطف خداوند و به واسطه وجود هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما وجود دارد ، ابراز داشت: جامعه‎ای که هر لحظه هجوم آسیب‎های مختلف از ناحیه دشمنان و اغیار صورت می‎گیرد در این جامعه باید تلاش کرد انسان‎ها و مکان‎ها به واسطه تقدسی که دارند توازن ایجاد کنند.

خاکی با بیان اینکه بستر هشت سال دفاع مقدس می‎تواند این توازن را به وجود بیاورد، گفت: سفر به این سرزمین و گام نهادن در آن گام‎های الهی است و باید از این ظرفیت بهره‎برداری کنیم.

وی راهیان نور را در تقویت بستر فرهنگی جامعه مثمر ثمر دانست و یادآور شد: راهیان نور حتی در بستر مجرمانه جامعه نیز تاثیر گذار است و وقتی از ندامتگاه افرادی را به این سرزمین می‎برند متوجه می‎شوند که قسمت زیادی از جامعه آنها دچار خسران بوده است.

فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه باید جوانان را با این فضای معنوی آشنا کنیم، گفت: هر دستگاه به فراخور توان و اعتباری که دارد باید در این مسیر گام‎های خوبی بردارد چرا که ما می‎خواهیم با این سفر معنوی جامعه را واکسینه کنیم.

خاکی با بیان اینکه از ظرفیت شهرداری‎ها، اصناف و بازاریان، اتحادیه و خبازان برای اعزام کاروان راهیان نور استفاده شود، گفت: با توجه و اهمیت موضوعات مطرح شده در این جلسه باید گام‎های اساسی از سوی دستگاه‎های اجرایی در مسیر اعزام کاروان راهیان نور برداشته شود و این مهم یکی از وظایف اصلی ما است.

در ادامه "سید علی مهاجر" فرمانده سپاه شهرستان گرگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهیان نور را یک سنت ستودنی و حرکت با برکت می‎داند ، گفت: راهیان نور ستون حرکت کشور برای پای ریزی جبهه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه راهیان نور تجدید عهد با شهدا است، ابراز داشت: ستاد راهیان نور نیز مثل ستاد های دیگر شهرستان گرگان است و به عنوان یکی از اعضای ستاد درخواست همکاری داریم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: ستاد راهیان نور در قالب ستاد کشوری است و مسئولیتی که در این ستاد داریم سفر پر برکت شهدا است که پهن شده است.

مهاجر راهیان نور را یک فرصت دانست و گفت: در دستگاه‎های اداری و نظامی به عنوان یک خانواده در خصوص مسائل اجتماعی و جامعه با هم همکاری و ارتباط داریم و درخواست دارم با توجه به 9 کمیته ستاد راهیان نور همکاری لازم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: چند سالی است که با تلاش دوستان چند کاروان ما از ندامتگاه‎ها صورت می‎گیرد و اداره ندامتگاه موثر است که این حرکت ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می زنیم، افزود: به دنبال این هستیم که هزینه سفر معنوی راهیان نور را به صفر برسانیم و این مهم نیاز به همکاری و مساعدت دستگاه‎های اجرایی دارد.

لازم بذکر است امسال 840 نفر در سه تاریخ 24 اسفند ماه ، 2 و هشتم فرودین ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می گردند واولین کاروان نیز برادران می باشند و 220 نفر در دوم فروردین ماه به صورت خانوادگی و در هشت فروردین ما خواهران به این سفر معنوی اعزام می‎شوند.

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

 

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

 

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

 

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

 

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

 

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

 

راهیان نور جامعه را واکسینه می‎کند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1681
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1139

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 264
بازدید دیروز: 688
بازدید ماه:7682
بازدید سال:15938
بازدید کل:2071075