عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

یازدهمین جلسه شورای اداری در مرکز استان برگزار شد .

فرماندار گرگان در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان از حضور پرشور مردم شریف در روز راهپیمایی 22بهمن تقدیر و تشکر کرد و گفت: امسال نسبت به سالهای گذشته مردم باشور و اشتیاق بیشتر در این مراسم شرکت کردند،که بخشی از این اتحاد عظیم مردم به آموزه های اسلام ،انقلاب ،امام عزیز و رهبری های رهبر فرزانه انقلاب و بخش دیگر آن به دستگاه های دولتی و تدابیری که اتخاذ شده بر میگردد، نهالی که امام(ره)آن را در سی و شش سال قبل کاشت،و شهدا با خون خود آن را آبیاری، ایثارگران با مجاهدت از آن پاسداری و امام ورهبر عزیز انقلاب با تدابیر ارزنده آن را استمرار و تنومند و مردم با پایداری و استقامتشان توانسند انقلاب را پویا نگه دارند .

"دکتر خاکی" شهرستان گرگان را آرمانشهری که در زمینه های فناوری،بانوان،،جوانان ،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی نیازمند توجه جدی وتوسعه است معرفی و بیان داشت: ما به عنوان متولیان دولتی در حین مسئولیتهای اداری و بر اساس شرح وظایفی که داریم و از طرفی به عنوان شهروندان این شهرستان در حال توسعه برای اداره آن برنامه ریزی ویژه ای باید داشته باشیم تابتوانیم شهرستانی هوشمند داشته باشیم .

فرمانداربرنامه محوری را اولویت کار دستگاهها دانست و گفت: ادارات شهرستان برای شش ماهه اول سال 94 برنامه های خود را تدوین کنند ،زیرا همه فعالیت ها در صورتی خروجی خواهد داشت که بر اساس برنامه محوری با استفاده از ظرف قانون باشد و قانونمداری در صورتی می تواند خودش را نشان دهدکه در کنار آن پاسخگویی باشد ،پاسخگویی به همه کسانی که مخاطبان ما هستند .

وی در خصوص اهمیت اعزام کاروان راهیان نور بیان داشت: راهیان نور به جهت اعتقادی مهم است و وظیفه ما سیاستگذاری و پشتیبانی و استمرار این حرکت است و همه متولی این کار مهم هستیم.

در ادامه "سرهنگ مهاجر"فرمانده سپاه شهرستان گرگان بیان داشت: امسال تا این مرحله چند کاروان به راهیان نور اعزام شد که می‎توانیم به اعزام راهیان نور غرب در دو مرحله با 468 نفر، راهیان دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش با 470 نفر از دانش‌آموزان به مناطق غرب و یک‌هزار و 40 نفر به مناطق جنوب اشاره کرد.

فرمانده ناحیه گرگان با بیان اینکه از 11 اسفند‌ماه اعزام راهیان نور در شهرستان گرگان آغاز خواهد شد، ادامه داد: چهار مرحله اعزام برای اسفندماه و فروردین‌ماه سال آینده پیش‎بینی شده است و یک‌هزار و 672 نفر به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

مهاجر تصریح کرد: با نگاه تکلیفی در سپاه ناحیه گرگان به سفرهای راهیان نور اهتمام داریم و در مجموعه سپاه و بسیج هر آنچه بتوانیم در راستای این حرکت عظیم فرهنگی هزینه خواهیم کرد.

لازم بذکر است در این جلسه احکام اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان به مسئولین کمیته ها ابلاغ واین ستاداز اول اسفندماه فعالیت خودرادر مرکز استان آغاز می نماید .

جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1380
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 614

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 268
بازدید دیروز: 36
بازدید ماه:4658
بازدید سال:12914
بازدید کل:2068051