عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گرگان: بسیج نهاد مقدسی است که هر کجا که وارد می شود معجزه می کند


فرماندار گرگان: بسیج نهاد مقدسی است که هر کجا که وارد می شود معجزه می کند

فرماندار گرگان: بسیج نهاد مقدسی است که هر کجا که وارد می شود معجزه می کند

دکتر خاکی فرماندار گرگان به عنوان فرمانده پایگاه بسیج ولایت فرمانداری گرگان معرفی شد

 

فرماندار گرگان: بسیج  نهاد مقدسی است که هر کجا که وارد می شود معجزه می کند


به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان: آخرین جلسه فرماندهان پایگاه های بسیج تابعه، صبح امروز 21 اسفند 1394با حضور دکتر خاکی فرماندار گرگان، سرهنگ مهاجر، فرماندهی سپاه ناحیه گرگان، پایگاه های بسیج ادارت شهرستان گرگان، در محل سالن جلسات فرمانداری آغاز و در ابتدا با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره 4000 شهید استان گلستان، دکتر یحیی خاکی فرماندار بسیجی گرگان، به عنوان فرمانده پایگاه بسیج ولایت فرمانداری گرگان معرفی گردید.

دکتر خاکی فرماندار بسیجی گرگان که خود یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است و بسیج را با تمام وجودش درک کرده و سراسر زندگی اش با همان روحیه جهادی بسیجی سپری شده است، در جلسه معارفه خود به عنوان فرمانده پایگاه بسیج ولایت فرمانداری گرگان اظهار داشت: صحبت کردن در باره بسیج قدری با دقت و وسعت نظر باید باشد، جایگاه بسیج افضل است، بسیج در نظام ما یکی از نهادهای پایه ائی است که باید خوب دیده شود.

 

فرماندار گرگان: بسیج  نهاد مقدسی است که هر کجا که وارد می شود معجزه می کند


دکتر خاکی در ادامه افزودند: فرمان امام به بسیج جان داد، آنجا که فرمودند، کشوری که بیست میلیون جوان دارد، باید بیست میلیون بسیجی داشته باشد.
فرماندار گرگان همچنین گفتند: آن روزها در هر واقعه سخت و طاقت فرسا بسیج وارد می شد، بسیج در آن صحنه ها منجی می شد، سختی در برابر سختی، آسمان در برابر آسمان بود، هر چه وسعت واقعه بیشتر بود، بسیج با همت والاتری وارد میدان می شد و سربلند بیرون می آمد.
دکتر یحیی خاکی فرماندار گرگان اضافه کردند: همه میدانید، من فقط دارم برای شما و تاریخ بازخوانی میکنم تا برسیم به امروز که ما در آن حضور داریم، چه وظیفه ائی را پیام امام به ما واگذار کرده تا بتوانیم از آن سربلند بیرون بیایم.

 

فرماندار گرگان: بسیج  نهاد مقدسی است که هر کجا که وارد می شود معجزه می کند


فرماندار گرگان ادامه دادند: در آن ایام در نبردهای محله ائی و سیاسی که در شهرها رخ میداد، بسیج بود که به همراه سپاه پاسداران وارد عمل می شد و نقش منجی گری خودش را ایفا میکرد، در سال های دفاع مقدس نیز همینطور بود، حضور گسترده بسیج بود که توانست جلوی متجاوز را بگیرد، بجنگد و پایداری و مقاومت نماید و آن طور پیروزمندانه و سربلند و آبرومند بیرون بیاید و باعث تضمن ماندگاری انقلاب شود.


دکتر خاکی فرماندار گرگان و فرمانده پایگاه بسیج ولایت فرمانداری این شهر در پایان ضمن قدردانی از تلاش پایگاه های بسیج در حفظ آرمان های انقلاب و تقدیر و تشکر از فرماندهی سپاه ناحیه گرگان سرهنگ مهاجر و نیروهای جهادی اش گفتند: ما امروز نقش بسیج را بطور تخصصی داریم می بینیم، یکی از ویژگی های این نهاد مقدس این است که در همه صحنه های تخصصی وارد می شود و چون وارد می شود، بسیج معجزه میکند.






بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1138
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1159

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3443
بازدید سال:3443
بازدید کل:2058580