عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 120 طرح اشتغال زایی به بانک ها معرفی شده است


120 طرح اشتغال زایی به بانک ها معرفی شده است

120 طرح اشتغال زایی به بانک ها معرفی شده است

مدیر بهزیستی شهرستان گرگان اظهار کرد: تا کنون 120 طرح اشتغال زایی برای 120 مددجو بهزیستی شهرستان گرگان به بانک ها معرفی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره بهزیستی شهرستان گرگان محمد شایسته ظهر دوشنبه 15 دی در جلسه شورای اشتغال، با بیان اینکه شش میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بهزیستی این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: تاکنون 120 طرح اشتغال زایی برای 120 مددجو ا بهزیستی شهرستان گرگان به بانک ها معرفی شده است.
وی افزود: تا به الان 50 درصد تسهیلات این طرح های اشتغال زایی جذب و بقیه نیز تا پایان سال به دیگر مددجویان داده می شود.
شایسته مهمترین اصل را در حوزه اشتغال، آمادگی شغلی مددجویان دانست و ادامه داد: بهزیستی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در جهت آماده سازی شغلی مددجویان اقداماتی انجام می دهد.
وی اضافه کرد: بعد از آماده سازی شغلی آنان برای مددجوها پرونده تشکیل شده و از طرح های آنها توسط مددکار بازدید می شود و این موضوع در کمیته اشتغال مطرح می شود که بعد از تصویب نیز به بانک های عامل معرفی خواهند شد.
مدیر بهزیستی شهرستان گرگان با اشاره به بحث مسکن مددجویان گفت: در حال حاضر به خانواده های دو معلول ساکن شهر مبلغ 600 میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض پرداخت می شود.
وی افزود: همچنین به خانواده های دو معلول و بیشتر که ساکن روستا هستند، نیز مبلغ 360 میلیون ریال به صورت بلاعوض داده شده و همین طور به خانواده های دارای تک عضو معلول و زنان سرپرست خانوار نیز حداکثر تا 100 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ساخت مسکن داده می شود.
شایسته ابراز کرد: به مددجویان در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای آن در کنار کمک بلاعوض تا سقف 500 میلیون ریال از طرف بنیاد مسکن تسهیلات قرض الحسنه دراز مدت برای ساخت داده می شود.
وی با اشاره به مشکل اصلی مددجویان بهزیستی شهرستان گرگان در رابطه با تامین مسکن عنوان کرد: به دلیل اینکه این شهر بالای 25 هزار نفر است و به نوعی نیمه کلان شهر محسوب می شود، تسهیلات قرض الحسنه ساخت یا خرید مسکن تعلق نمی گیرد.
مدیر بهزیستی شهرستان گرگان افزود: لذا با توجه به تورم ایجاد شده از لحاظ تامین مسکن با این اعتباراتی که بهزیستی پرداخت می کند، امکان ساخت و تامین مسکن در این شهر میسر نیست.
وی ادامه داد: انتظار ما از سازمان بهزیستی این است که کمک کند تا بتوانیم اگر با تسهیلاتی که در اختیار بهزیستی و دستگاه های مربوطه قرار می دهد، بتوانیم در بحث تامین مسکن به مددجویان شهر گرگان قدم های مثبتی را برداریم.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان تاکید کرد: 
پرداخت سریع کمک هزینه های بیمه های خویش فرمایی مددجویان واجد شرایط بهزیستی
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان اظهار کرد:  اعتبار کمک هزینه های بیمه های خویش فرمایی به مددجویان واجد شرایط سریع تر باید پرداخت شود.
 فرشته کابو سی در جلسه کمیته اشتغال و مسکن بهزیستی شهرستان گرگان بر پرداخت سریع کمک هزینه های بیمه های خویش فرمایی به مددجویان واجد شرایط تاکید کرد و گفت: این موضوع تاکید معاونت است تا سریع تر انجام شود.
کابوسی  با اشاره به بحث مسکن مددجویان افزود: در این حوزه باید نیاز سنجی ها صورت بگیرد و کسانی که واجد شرایط هستند، لیست آنها آماده شده تا به صورت پشت نوبت در اختیار اداره کل قرار بگیرند.
وی اضافه کرد: معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی بر بازدید مستمر بر طرح های اشتغال زایی و طرح هایی که به آنها تسهیلات اختصاص یافته است، تاکید دارد تا بتوان به نحو احسن این اعتبارات هزینه شده و اشتغال های مناسبی ایجاد شود.
 

120 طرح اشتغال زایی به بانک ها معرفی شده است

 

120 طرح اشتغال زایی به بانک ها معرفی شده است

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 383
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3205

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1134
بازدید سال:9390
بازدید کل:2064527