عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 9 هزار گلستانی در سال‎جاری بیمه شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

9 هزار گلستانی در سال‎جاری بیمه شدند

9 هزار گلستانی در سال‎جاری بیمه شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان که در فرمانداری گرگان برگزار شد گفت : 9 هزار گلستانی در سال‎جاری بیمه شدند.
وی با بیان اینکه ۷۸ درصد از عملکرد گرگان در سامانه رصد ثبت شده است، گفت: ایجاد بیش از 19 هزار شغل در استان تعهد ما بود در واقع این میزان کفه اشتغال در استان گلستان بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان متذکر شد: متأسفانه برخی از تسهیلات مانند مشاغل خانگی که دیر به بانک ها ابلاغ شده از اواسط مهرماه شروع شده است برخی طرح ها نیز در آستانه معرفی به بانک‎ها هستند.
مازندرانی با تأکید بر اینکه برای ثبت‎نام در سامانه رصد باید از افراط و تفریط پرهیز کرد، گفت: ثبت‎نام نیرویی که دو هفته آغاز به کار کرده است درست نیست.
وی با بیان اینکه متأسفانه ادارات جامعه هدف خود را برای اشتغال شناسایی نکردند، بیان کرد: وجود 9 هزار نفر بیمه شده جدید در سال نشان دهنده اشتغالزایی در استان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: گرچه دستگاه‎های دولتی مسؤول اشتغال نیستند اما می‎توانند به حوزه اشتغال کمک کنند.
مازندرانی با بیان اینکه هر واحد صنعتی باید یک واحد زیست محیطی داشته باشند، افزود: بیش از ۱۹۰ نفر از این طریق می‎توانستند شاغل شوند.
وی تعهد بسیج سازندگی را در سامانه رصد یک هزار شغل اعلام کرد و متذکر شد: آمار تعیین شده هنوز از سوی این نهاد در سامانه رصد وارد نشده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه ظرفیت ایجاد اشتغال در استان بالاتر است اما متأسفانه دستگاه‎های دولتی ما با هم هماهنگ نیستند، ابراز کرد: در بند «الف» و «ب» 15 طرح معرفی شده که این میزان نشان می‎دهد عملکرد شهرستان گرگان مطلوب است.
مازندرانی اضافه کرد: برخی از بانک‎ها تمایلی برای اعطای تسهیلات به کارآفرینان ندارند در عین حال برخی از بانک‎ها سه تا چهار برابر اعتبارات و تعهد کارآفرین جذب می‎کنند.
وی با اشاره به اینکه هر ۵۰ میلیون تومان در بند الف و ب بر اساس استانداردی که دولت مطرح کرده باید یک شغل ایجاد کند، بیان کرد: 427 میلیارد تومان تسهیلات در بند الف و ب وجود دارد که بر اساس این میزان تسهیلات باید اشتغال ایجاد شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در مرحله نخست  ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات  به شهرستان گرگان اختصاص می‎یابد، ابراز کرد: در صورتی که این میزان جذب شود می‎توان بخش دوم را دریافت کنید.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 504
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1901

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 184
بازدید ماه:1192
بازدید سال:9448
بازدید کل:2064585