عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بیش از 2 هزار کارگر گرگانی از بیمه تکمیلی بهره‎مند شدند

موسی بی باک:

بیش از 2 هزار کارگر گرگانی از بیمه تکمیلی بهره‎مند شدند

 بیش از 2 هزار کارگر گرگانی از بیمه تکمیلی بهره‎مند شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: 2 هزار و سه نفر از کارگران شهرستان گرگان از تسهیلات رفاهی نظیر بیمه تکمیلی بهره‎مند شدند.

موسی بی‎باک امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: در سال جاری 2 هزار و سه نفر از کارگران واحدهای تولیدی کارگری از تسهیلات رفاهی نظیر بیمه تکمیلی بهره‎مند شدند.

وی با اشاره به فعالیت‎های فرهنگی در حوزه واحدهای کارگری تصریح کرد: بیش از 80 نفر از فعالان واحدهای کارگری به عنوان رابطان فرهنگی معرفی شدند تا در این واحدها نسبت به پیگیری امورات فرهنگی، برگزاری مراسم‎های مذهبی، آموزش پیشگیری از اعتیاد و ... مبادرت کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از تجلیل بیش از یکصد نفر از فعالان کارگری در بخش آقایان و بانوان خبر داد.

بی‎باک در خصوص استفاده جامعه کارگری در امکانات تفریحی و زیارتی ابراز کرد: هماهنگی‎هایی در راستای استفاده از زائرسراهای کارگری در شهرهای مختلف زیارتی مانند مشهد مقدس و قم همچنین اماکن تفریحی مانند بندرانزلی، بانه و مریوان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه کارگری به ارائه تسهیلات رفاهی اهتمام شده است، گفت: جامعه کار و تلاش شهرستان گرگان با استفاده از مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر در گرگان از سالن چندمنظوره ورزشی بدن‎سازی و استخر استفاده می‎کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان افزود: تاکنون حدود 2 هزار و 200 نفر از کارگران شهرستان گرگان برای استفاده از تسهیلات رفاهی ورزشی، فرهنگی و آموزشی ساماندهی و برای دریافت خدمات معرفی شدند.

بی‎باک از برگزاری دوره‎های آموزشی برای مدیران منابع انسانی واحدهای کارگری خبر داد و گفت: تاکنون نسبت به برگزاری چندین دوره آموزشی مبادرت شده و بیش از 30 نفر از مسئولان و مدیران منابع انسانی واحدهای کارگری از این دوره‎ها بهره‎مند شدند.

وی ابراز کرد: دوره‎های آموزشی با محوریت پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی «اعتیاد و ایدز» برگزار شد و 160 نفر از این آموزش‎ها استفاده کردند نشست‎های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب برای 30 واحد کارگری برگزار شد.

بی‎باک با اشاره به حجم فعالیت‎های جامعه کار و تلاش گفت: جامعه کارگری باید در کنار فعالیت‎هایی که انجام می‎دهند نسبت به سلامت جسم و روح خود نیز توجه و اهتمام لازم را داشته باشند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 691
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1600

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 235
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:968
بازدید سال:9224
بازدید کل:2064361