عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است

فرماندار شهرستان گرگان :

ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است

ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان شب گذشته در دفتر کار فرماندار برگزار شد .

فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه گفت : ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است .

"یحیی خاکی" فرماندار و رییس ستاد انتخابات مرکز استان با بیان اینکه خرد جمعی یکی از موارد مهم جهت برگزاری انتخابات خوب می باشد افزود: جهت برگزاری انتخابات مردمی ودر خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند خرد جمعی و عقل جمعی درمرکز استان هستیم و در جلسات نیز جای هیچگونه تک روی ،استبداد و خود رأیی وجود ندارد .

فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه یکی ازاهداف ما تشویق و ترغیب مردم جهت حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رأی می باشد گفت: اعضای کمیته ها جهت حضور گسترده تلاش نمایند مردم را به سمت یک انتخابات مردمی و در شأن نظام هدایت نمایند .

وی افزود: دبیرخانه ستاد انتخابات در گرگان از روزهای قبل کار خود را آغاز نموده و باید اعضای کمیته های ستاد انتخابات ارتباط خود را با دبیرخانه بیشتر نمایند .

وی با اشاره به ضرورت استفاده از پتانسیل مردمی در تصمیمات شهرستان بیان داشت: استفاده از ظرفیت مردمی در کارها امری مهم تلقی شده و اعضای اتاق فکر و مشاوران می توانند با حضور در جلسات کارگروه های تخصصی شهرستان از ایده ها و تخصص این کارگروه ها استفاده کنند.

فرماندار بیان داشت: سعی شود همه فعالیت ها به نفع اعتماد اجتماعی پیش رود و حاصل آن نیز همبستگی و وفاق اجتماعی باشد و هرچه قدر سعی شود در مردم انگیزه خدمت رسانی بیشتر شود مسلماً انتخاباتی سالم، پرشور وباانگیزه خواهیم داشت.

فرماندار گفت : ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است .

در این جلسه همچنین"ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار به عنوان جانشین و رییس کمیته پشتیبانی ، "سید محسن کاظمی "معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار به عنوان دبیر ستاد انتخابات شهرستان گرگان و مسئول کمیته امنیت ،"سید کمال محب حسینی"مسئول حراست به عنوان رییس دبیرخانه ومسئول کمیته استعلامات و سخنگوی ستاد ،"هوشنگ جوانمرد "مشاور حقوقی فرمانداربه عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته حقوقی،"سید قربان سیاه بالایی"مشاور فرماندار در امور ایثارگران به عنوان عضو ستاد ومسئول کمیته ایثارگران ،"هادی هدایتی"مشاور جوان فرماندار به عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته جوانان ،"رضا شهرآبادی"بخشدار مرکزی گرگان به عنوان عضو ستاد و مسئول کمیته روستایی بخش مرکزی گرگان ،"عباس عراقی"بخشدار بهاران به عنوان عضو ستاد و مسئول حوزه بهاران، "سید فاطمه حسینی"دبیر گروه مشاوران به عنوان عضو ستاد و دبیر اتاق فکرانتخابات ،"شوذب میرآئیز"به عنوان مسئول کمیته مشارکتهای مردمی "محمدرضا خاکی"عضو ستاد و مسئول کمیته آموزش،"امید عباسی"به عنوان کارشناس انتخابات و "محسن رجبی"به عنوان مسئول کمیته مستند سازی، از سوی فرماندارمرکز استان معرفی شدند.

ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است

 

ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است

 

ملاک فعالیت و اساس خدمات ما نگاه عالی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1825
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 788

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 202
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:4887
بازدید سال:13143
بازدید کل:2068280