عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آئین معارفه معاون سیاسی اجتماعی ،بخشداران مرکزی و بهاران و مسئول حراست

فرمانداری گرگان:

آئین معارفه معاون سیاسی اجتماعی ،بخشداران مرکزی و بهاران و مسئول حراست

آئین معارفه معاون سیاسی اجتماعی ،بخشداران مرکزی و بهاران و مسئول حراست

"یحیی خاکی"فرماندار مرکز استان در آئین معارفه معاون سیاسی اجتماعی ،بخشداران مرکزی ، بهاران و مسئول حراست فرمانداری با بیان اینکه ویژگی های برجسته‎ای گرگان را از شهرهای شمالی جدا می‎کند گفت: قدمت تاریخی ومذهبی، مراکز دانشگاهی، حضور روحانیون برجسته ،اندیشمندان، مناطق گردشگری از ویژگی های است که گرگان را متمایز می‎کند و ما دولتی ها باید به این شهر نگاه ویژه‎ای داشته باشیم.

وی افزود : در سیاست‎های استراتژیک استانی و شهرستانی نگاه ما به سند ابلاغی و چشم انداز مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بوده و این نگاه همواره برای شش ماه سال 94 تدوین شده است.

فرماندار گرگان ابراز داشت:با بهره گیری از پیام راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و تدابیر ریاست محترم جمهورمبنی بر اصول عقلانیت ، مقبولیت و مشروعیت از ارکانی است که توسط دولت تدبیر و امید ابلاغ شده و امید است بتوانیم در سایه سیاست‎های دولت تدبیر و امید بتوانیم این مهم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم گام‎های کوتاه ولی محکم در شهرستان برداریم، افزود: گام‎های ابتدایی در شهرستان گرگان برداشته شده و با نگاه اجتماعی با اهرم تعامل سعی کردیم که در طی این مسیر حرکت کنیم.

خاکی با بیان اینکه خروجی برنامه ها به سمت مردم موفقیت اهداف و سیاست‎های ما را تضمین می‎کند، گفت: در برنامه‎ریزی ها نیز به این نکات توجه کردیم و تمام برنامه های ما بر اساس برنامه‎ریزی صورت گرفته است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه در سال جدید تشکل‎های اجتماعی را به صورت کمی افزایش خواهیم داد، اذعان کرد: مطمئناً زاویه دیده فعالیت‎های ما با این نگاه است و از ابتدا خود را پایبند این موضوع خواهیم داشت که تمام فعالیت‎های ما بر اساس داده‎های علمی آسیب شناسی شود.

وی با بیان اینکه باید از داده‎های علمی استفاده کنیم، گفت: داده‎های علمی باید در شهرستان ایجاد شود تا بتوانیم پروژه‎های قابل قبولی داشته باشیم.

خاکی با بیان اینکه گرگان از جمله شهرهای است که از نظر سیاسی اجتماعی و امنیتی مورد توجه است، افزود: همه تحولات شهرستان گرگان در استان تاثیر مثبت دارد و همواره از جمله شهرهایی بوده که از برنامه‎های کشوری تاثیر گرفته است.

درادامه مراسم"سید محسن کاظمی "به سمت معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ،"سیدکمال محب حسینی"به سمت سرپرست حراست فرمانداری ، "رضا شهرآبادی "بخشدار مرکزی گرگان و"عباس عراقی"به سمت بخشدار بهاران منصوب شدند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1612
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 682

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 199
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:4884
بازدید سال:13140
بازدید کل:2068277