عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند

سرپرست فرمانداری گرگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری گفت:

جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند

جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند

به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهری در حوزه اجتماعی از جمله تصادف منجر به فوت در محور ناهارخوران جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای مرتبط در دفتر کار فرماندار شهرستان گرگان برگزار شد .
"ابوالقاسم صفوی" سرپرست فرمانداری مرکز استان با تبریک هفته دولت و روز کارمند ابراز داشت : از جمله وظایف مهم ما مسئولیت در قبال امنیت جان و مال مردم است و جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند .
وی افزود در شهر گرگان با پدیده هایی مواجه هستیم که بعضا به دلیل کارشناسی ها و مدیریت های نادرست موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است و یا در آینده مشکلات را بویژه در حوزه تردد شهری و ترافیک پیچیده تر خواهد کرد .
صفوی گفت: احداث بناهای متعدد تجاری و ترافیکی در مکانهای نامناسب و غیر کارشناسی که می تواند آرامش روحی و روانی جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و یا باعث خسارت شود .
در این جلسه"سرهنگ مهاجربسطامی" رئیس پلیس راهور شهرستان ازدیاد تردد خودرو هایی با پلاک سایر شهرستانهای استان بویژه در محور ناهارخوران به دلیل فصل تابستان و استفاده مردم از تفرجگاهها را باعث افزایش حجم ترافیک و به دنبال آن افزایش میزان تصادفات ذکر کرد.
 وی گفت : در سال گذشته و در مردادماه یک مورد فوتی در تصادفات داشتیم در حالیکه این آمار در مدت مشابه امسال به 9 مورد رسیده است .
 رئیس پلیس راهور شهرستان تعداد فوتی در 5 ماه ابتدای امسال را 23 نفر اعلام کرد و آمار سال 96 در مدت مشابه را 16 نفر ذکر نمود .
وی همچنین خواستار ایجاد تفاهمی مشترک در مدیران مرتبط به لحاظ انجام اقدامات پیشرفته همانند بسیاری از شهر های کشور برای کنترل ترافیک و کاهش آمار تصادفات از جمله بکار گیری ابزار و تکنولوژی مدرن همچون پایش بهتر ترافیک توسط دور بین های شهری ، ارسال فوری پیامک برای متخلفین ، جانمایی مناسبتر برای ترمینال شرق  ، چهارشنبه بازار و میدان بار گرگان، سنگفرش نقاطی از محور ناهارخوران و نیز میدان بسیج با هدف کاهش سرعت خودرو ها ، فنس کشی حاشیه کمربندی و ... شد .
"عبدالرضا دادبود" شهردار گرگان با اشاره به عدم دریافت سهم شهرداری از محل جرائم دریافتی در سال گذشته گفت : شهرداری گرگان علی رغم مشکلات موجود در حوزه اعتباری و مالی همواره با سایر ارگانها بویژه در حوزه کنترل ترافیک همکاری نموده است ، لیکن تقویت این همکاری ها مستلزم تعامل بیشتر دستگاهها با شهرداری است .
وی در خصوص موضوع بحث جلسه افزود : برای اجرایی نمودن ساز و کار ارسال پیامک تخلفات رانندگی ثبت شده توسط دوربین ها ، با شورای شهر مکاتبه صورت گرفته و در حال انجام مراحل قانونی است،. ضمن اینکه برای انتقال ترمینال شرق گرگان نیز با بکارگیری مشاور برنامه ریزی لازم صورت خواهد پذیرفت  .
در این جلسه " سلیمانی" جانشین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کارشناسی نبودن جانمایی برخی ساختمانها و اماکن عمومی از جمله مدارس غیر انتفاعی و نصب تابلوهای تبلیغاتی در بلوار ناهارخوران را از عوامل بروز حوادث رانندگی ذکر کرد و همچنین خواستار برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی مسافربرهای شخصی فاقد مجوز شد .

جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند

 

جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند

 

جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند

 

جامعه نباید از ناحیه عملکرد مدیران آسیبی ببیند

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 479
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2080

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1043
بازدید سال:9299
بازدید کل:2064436