عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای سیستم مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک، بهترین راه حل رفع مشکل ترافیکی می باشد

مهندس دشتیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گرگان گفت:

اجرای سیستم مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک، بهترین راه حل رفع مشکل ترافیکی می باشد

اجرای سیستم مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک، بهترین راه حل رفع مشکل ترافیکی می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان در جلسه شورای ترافیک گفت: هوشمند سازی مدیریت وکنترل ترافیک بهترین راه حل رفع مشکل ترافیک می باشد .
وی افزود:در شهر گرگان به عنوان یک کلانشهر ضروری است در جهت کنترل ترافیک از امکانات هوشمند استفاد شود، از جمله چراغ های راهنمایی هوشمند ،خودرو ثبت تخلفات هوشمند و ارسال آنی پیامک به رانندگان متخلف در دستور کار قرار گیرد .
مهندس دشتیان بیان داشت: اجرای زیرگذر در شهر گرگان مستلزم دریافت استعلام هایی از دستگاه های ذیصلاح می باشد که می طلبد شهرداری گرگان طبق قانون برای اجرای زیرگذر سواره در سایت همکلاسی محور ناهارخوران استعلام های مورد نظر را به فرمانداری ارسال نماید که در زمان اجرای آن هیچ مشکل قانونی بوجود نداشته باشد .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اظهار کرد: اعضای شورای ترافیک باید در جهت اجرای پروژه های جدید در دست اقدام همکاری و تعامل در کنار برنامه ریزی را داشته باشند و این فرمانداری نیز با توجه به اهمیت موضوع ترافیکی همه استعلام ها از جمله جابجایی نانوایی ها در سطح شهر را با هماهنگی پلیس راهور و اخذ استعلام و نظرخواهی انجام می دهد .
وی در ادامه با تقدیر از اعضا در جهت همکاری و همراهی با مسافران در ایام تابستان از حاضرین خواست در مدت زمان باقی مانده فصل تابستان دقت و هماهنگی را با شورای ترافیک شهرستان داشته باشند .
"سرهنگ مهاجر بسطامی"رییس پلیس راهور مرکز استان گزارش کاملی از آمار و اطلاعات طی سال گذشته و 5ماهه ابتدایی سالجاری در شهر گرگان به اطلاع اعضاء جلسه رساند.
در ادامه جلسه نامه های وارده از سوی شهروندان و دستگاه ها طرح و بررسی شد.

اجرای سیستم مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک، بهترین راه حل رفع مشکل ترافیکی می باشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 524
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1774

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 276
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3558
بازدید سال:3558
بازدید کل:2058695