عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با شناخت دقيق و عميق مي توان از تهاجمات فرهنگي و نظامي دشمن مقابله کرد

فرماندارشهرستان گرگان در نشست صمیمی با مدیرکل پدافند غیر عامل استان گفت:

با شناخت دقيق و عميق مي توان از تهاجمات فرهنگي و نظامي دشمن مقابله کرد

با شناخت دقيق و عميق مي توان از تهاجمات فرهنگي و نظامي دشمن مقابله کرد

فرماندار شهرستان گرگان در نشست صمیمی با مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: پدافند غيرعامل در زندگي فردي و اجتماعي عموم مردم جايگاه ويژه اي دارد و با شناخت دقيق و عميق مي توان از تهاجمات فرهنگي و نظامي دشمن در کليه حوزه ها مقابله کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،در راستای اهداف پدافند غیرعامل و اجرای مصوبات شوراي پدافند غيرعامل "احمد تجری مفرد"مديرکل پدافند غيرعامل استانداري گلستان در ديدار با "سیدعباس حسینی" فرماندار شهرستان گرگان مباحث و مسائل مختلف پدافند غيرعامل شهرستان را مورد بحث و بررسي قرار دادند.
دکتر حسینی گفت: هر اقدام غیر مسلحانه ای که باعث حفاظت از داشته های خود در مقابل تهدیدات دشمن انجام می گیرد در ذیل پدافند غیر عامل مطرح می شود و امروزه  همراه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تهدیدات در فضای مجازی در کمترین زمان ممکن در سراسر جهان بوجود می آید .
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل خواستار اقدام عملی دستگاههاو تبدیل مباحث پدافند غیر عامل  به فرهنگ عمومی شد.
"تجری مفرد"مدیر کل پدافند غیرعامل با اشاره به تامین مولد برق اضطراري که از ملزومات پدافند غيرعامل است، خواستار پيگيري در خصوص تامين مولدهاي دستگاههاي اجرايي شهرستان براي خدمات رساني به مردم به بهترين نحو در شرايط بحراني و ضروري شدند.
وی با اشاره به تلاشهای صورت پذیرفته در ارائه خدمات رساني به مردم استمرار و تسهيل در خدمت رساني به اقشار مختلف مردم را در شرايط اضطراري از جمله اهداف و رسالت پدافند غيرعامل برشمرد و افزود : در اين راستا بايد مقوله پدافند غيرعامل در تمام سطوح اداري، اجرايي و عموم شهروندان گسترش يابد و در اين زمينه فرهنگ سازي برگزاري دوره هاي آموزشي و مانورهاي مختلف در سطح شهرستان گرگان به عنوان مرکز استان براي شناسايي و مقابله با انواع تهديدات امر مهمي است.

با شناخت دقيق و عميق مي توان از تهاجمات فرهنگي و نظامي دشمن مقابله کرد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 486
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1861

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:5256
بازدید سال:13512
بازدید کل:2068649