عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد

فرماندارشهرستان گرگان در جلسه شورای اداری گفت:

طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد

طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد
فرماندار شهرستان گرگان گفت: ۲۷ دستگاه در طرح شهید شوشتری فعالیت داشتند که در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اقدام کنند و برنامه‌های خوبی در این طرح اجرا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان :" سید عباس حسینی" در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای استاندار جدید آقای دکتر هاشمی از زحمات آقای دکتر صادقلو در طی 4سال گذشته تشکر و قدردانی نمود .
وی در ادامه به فعالیت های خوبی که صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در حال خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد اشاره کرد و گفت: انتظار داریم که هر روز لیست افراد تحت پوشش کمیته امداد براساس کمک کردن کمیته امداد کم شود و اگر این مهم اتفاق بیفتد یعنی ما توانستیم به مردم مستضعف جهت درآمد پایدار کمک نماییم.
فرماندار شهرستان گرگان در ادامه افزود: در طول هفته گذشته نمایشگاه کتاب در مرکز استان برپا بود و انتظار داشتیم مدیران حضور پررنگ تری در این نمایشگاه داشته باشند .
حسینی به هفته پدافند غیرعامل در روزهای اخیر اشاره کرد و بیان داشت: از ادارات انتظار داریم در هفته پدافند غیرعامل که از 6 تا 12 آبان ماه است با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل نسبت به اقدامات خود بازنگری کنند.
وی به روز 13 آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: امید داریم در این روز با حضور پرشور مسئولان این روز را در تاریخ جاودانه نگاه بداریم.
فرماندار شهرستان گرگان ادامه داد: 27 دستگاه در طرح شهید شوشتری فعالیت داشتند که در 2 منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اقدام کنند و برنامه‌های خوبی در این طرح اجرا شد.
حسینی افزود: در قالب میز خدمت و طرح شهید شوشتری دستگاه‌های اجرایی یک نظارتی داشته باشند که به چه وظایفی عمل کردیم و چه موضوعاتی باقی مانده و علت آن چه بوده است.
وی تاکید کرد: انتظار من از مسئولان شورای اداری شهرستان گرگان با توجه به اینکه 500 هزار نفر در این شهرستان زندگی می‌کنند نقش مؤثرتر در مجموعه ادارات کل خود داشته باشند .
فرماندار  شهرستان گرگان گفت: باید نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم و از پیگیری‌های سپاه ناحیه گرگان در مورد اجرای میز خدمت قدردانی می‌کنم.
دکترحسینی، میز خدمت را یکی از طرح‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: 3 نقطه در حاشیه شهر گرگان در قالب این طرح در نظر گرفته می‌شود و همچنین باید فضای روستایی تقویت شود تا این تصور نشود که زندگی در شهر به هر قیمتی بهتر از زندگی در روستاها است.

طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد

 

طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد

 

طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد

 

طرح شهید شوشتری در ۲ منطقه آسیب‌پذیر شهرستان گرگان اجرا شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 442
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1839

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 479
بازدید ماه:10467
بازدید سال:18723
بازدید کل:2073860