عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ولایت فقیه مستحکم ترین ریسمان برای رسیدن به مقصد انقلاب اسلامی است

وزیر کشور در یادواره شهیدان رجایی و باهنر در گرگان:

ولایت فقیه مستحکم ترین ریسمان برای رسیدن به مقصد انقلاب اسلامی است

ولایت فقیه مستحکم ترین ریسمان برای رسیدن به مقصد انقلاب اسلامی است

با حضور وزیر کشور، مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در امامزاده عبدا...(ع) شهر گرگان برگزار شد .

وزیر کشور در این مراسم گفت: در مسیر انقلاب اسلامی بزرگترین و مستحکم‎ترین ریسمانی که باید به آن چنگ بزنیم تا سالم به مقصد برسیم ولایت فقیه است و غیر از این راهی برای اینکه در مسیر شهدا باشیم، نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز در یادواره شهدای هشت شهریور ( شهیدان رجایی و باهنر) افزود: هر کس در هر لباسی و با هر فکر سیاسی بخواهد مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه و عامدانه حرکتی کند که در مسیر ولایت و رهبری نباشد مورد حمایت ملت و شهدای ما نخواهد بود و ملت ما به میثاقی که با شهدا بستند پایبند خواهند بود.

وی اظهار کرد: یادآوری این روزها و هفته دولت یک بهانه است تا شهدا و آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی و فداکاری‎های ملت عزیز در انقلاب اسلامی یادآوری کنیم و میثاق مجددی با آرمان‎های انقلاب اسلامی ببندیم.

وی با بیان اینکه باید در این مناسبت‎ها اصول و ارزش‎ها به انقلاب اسلامی را مستحکم کنیم، تصریح کرد: شهید برای ما یک ذکر هستند و یاد شهید به انسان‎هایی که در مسیر زندگی دچار غفلت می‎شود و گاهی قلب آنها زنگارهای دنیا، مادیات و قدرت می‎گیرد و کمک می‎کند تا به مسیر الهی برگردند.

وزیر کشور ادامه داد: زمانی که به یاد شهدا می‎افتیم در حقیقت به یاد ارزش‎های دینی، انقلابی و یاد خدا می‎افتیم و از این نظر شهدا برای ما شاخص هستند و شاخص و نسبت نزدیکی ما با خدا و احکام دینی را مشخص می‎کنند.

رحمانی‎فضلی با بیان اینکه شهید اوج فداکاری و رسم و اصول الهی است، گفت: پاکی از ناپاکی یک مرزی دارد و شهید این مرز را تعیین می‎کند هر کس در جبهه شهید قرار دارد پاکی و حق است و هر کس در جبهه مقابل شهید قرار داشته باشد ناپاک و ناحق است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال در جمهوری اسلامی در امنیت و شرایط مناسب زندگی می‎کنیم و باید بدانیم این امنیت و وضعیت را مدیون شهدا و امام‎(ره) هستیم.

وزیر کشور ادامه داد: امام(ره) همه تاریکی و ظلم را در کشور به روشنایی و نور تبدیل کرد و ما وارث چنین امام(ره) و شهدایی هستیم و باید بیندیشیم امروز این شهدا چه چیزی از ما می‎خواهند.

رحمانی‎فضلی با بیان اینکه شهدا برای دین و اسلام جان خود را فدا کردند، بیان داشت: امنیت و آرامش در اسلام خلاصه می‎شود و شهدا در دل اسلام موضوع ولایت فقیه را به عنوان هدایتگر و یک شاخص در نظر گرفته‎اند و لذا اگر می‎خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید پشتیبان ولی‎فقیه ‎باشیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز با تهدید رو به رو است همیشه حق و باطل در عرصه زندگی انسانی با هم در تقابل قرار داشتند و ما خود را جبهه حق در انقلاب اسلامی می‎دانیم و باید از انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

رحمانی‎فضلی ابراز داشت: باید انقلاب اسلامی ایران را به گونه‎ای مدیریت کنیم که الگو و ویژگی‎های انقلاب اسلامی را در جهان اشاعه دهد و باید در این مسیر بتوانیم بنیان و شاخص‎های انقلاب اسلامی را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر باید مطالبه و نیازهای جامعه را بشناسیم و بر اساس توانمندی ‎جامعه نیازهای جامعه را مطالبه کنیم، افزود: باید شرایط سیاسی را در جامعه برای رشد پویندگی و بالندگی جامعه ایجاد کنیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 634
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1412

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 363
بازدید ماه:1758
بازدید سال:10014
بازدید کل:2065151