عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد


نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ،"دکتر خاکی"فرماندار گرگان در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر بیان داشت: دهه فجر فرصتی است برای بازسازی و بازخوانی آموزه های انقلاب اسلامی ،آموزه هایی که حضرت امام (ره) با نهضت بزرگش احیای اسلام را رقم زد.

وی افزود: آنچه در این دهه می تواند به عنوان سرلوحه برنامه ها قرار گیرد باید مورد بازخوانی مجدد قرار گیرد و امروز نیز پس از گذشت 37سال از آن روزها که خون عزیزترین جوانان ما توانست اقتدارامروز جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارد .

دکتر خاکی اظهار داشت: آنچه که در دهه مبارک فجر می بایست توسط ما به عنوان میراث داران شهدای انقلاب مورد پاسداشت و یادبود قرارگیرد ،به قیام مردم گرگان در روز 5آذر می توان اشاره کرد و می توانیم به عنوان یک نماد از آن یاد نماییم .

فرماندار گرگان در جمع اعضای شورای اداری شهرستان به مردمی سازی اجرای برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: باید مردمی سازی برنامه ها به عنوان یک اصل بنیانی دیده شود و باید یک انسجام خاص و تعامل بین بخشی بین مدیران دستگاه ها وجود داشته باشد .

وی با تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی بیان داشت: با توجه به نظرسنجی های بعمل آمده میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی بیشتر شده و مدیران باید با تقویت بیشتر این مهم در حوزه عملکرد خود موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نمایند.

دکتر خاکی در ادامه به تشریح برنامه های این دهه پرداخت و گفت: در اولین روز از دهه فجر مراسم نمادین در فرودگاه گرگان برگزار خواهد شد و پس از آن با حضور در مزار شهداء ،مراسم عطرافشانی را در امامامزاده عبدا...(ع) گرگان خواهیم داشت.

فرماندار در خصوص برگزاری برنامه های متمرکز در شهرستان گرگان افزود: در روز 19بهمن مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در مرکز استان برگزار می گردد و در شب 22بهمن نیز مراسم نورافشانی در گرگان با حضور مردم برگزار خواهد شد .

وی همچنین در خصوص مسیر راهپیمایی در شهر گرگان بیان داشت: در شهر گرگان نیز همانند سایر شهرستانها راهپیمایی باشکوه ازچهارراه میدان به سمت میدان وحدت(شهرداری) و چهارراه شهداء برگزار خواهد شد.

یحیی خاکی در ادامه به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی اشاره کرد و گفت: مردم باید به عنوان متولیان انتخابات در صحنه بیایند و با رأی خود انتخابات را مدیریت نمایند وما نیز باید به عنوان رصد کننده و ناظر فعالیت های آنان باشیم .

وی با تأکید بر عدم حضور مدیران و متولیان انتخابات در تبلیغات کاندیداها خواستار همکاری بیشتر مدیران با ستاد انتخابات شهرستان شد و از اعضای شورای اداری خواست هرگونه مکاتبه ای که از سوی فرمانداری در خصوص امکانات و نیروی انسانی صورت میگیرد را اجابت نموده و موارد مورد نیاز را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند .

فرماندار در پایان با توجه به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق غرب و برگزاری اجلاسیه 400شهید استان گلستان که سال آینده در مرکز استان برگزار خواهد شد خواستار همکاری مدیران با برگزار کنندگان این مراسم از جمله سپاه شهرستان شد .

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1272
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1092

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 214
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:4899
بازدید سال:13155
بازدید کل:2068292