عضویت    ورود
ورود به سایت
» » " عقلانیت"، " معنویت"، " عدالت" و " ولایتمداری" از ویژگی‌های برجسته شهدا است

فرماندار گرگان:

" عقلانیت"، " معنویت"، " عدالت" و " ولایتمداری" از ویژگی‌های برجسته شهدا است

" عقلانیت"، " معنویت"، " عدالت" و " ولایتمداری" از ویژگی‌های برجسته شهدا است

فرماندار گرگان گفت: شهیدان دارای ویژگی‌های اخلاقی ممتازی بودند اما چهار ویژگی " عقلانیت"، " معنویت"، " عدالت" و " ولایتمداری" در همه آنان برجستگی بیشتری داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در یازدهمین یادواره متمرکز 125 شهید کارمند استان گلستان و مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که با حضور معاون فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایتمدار و شهیدپرور در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان برگزار شد، شهدا را الگویی کامل در بصیرت و ولایتمداری دانست و اظهار کرد: یکی از برجستگی‌هایی که شهیدان را در تاریخ جاودانه کرده، " ولایت‌مداری" آنان است.

فرماندار گرگان افزود: شهیدان دارای ویژگی‌های اخلاقی ممتازی بودند اما چهار ویژگی " عقلانیت"، " معنویت"، " عدالت" و " ولایتمداری" در همه آنان برجستگی بیشتری داشت.

وی با بیان اینکه شهدا حزبی و جناحی نبودند و به این دسته‌بندی‌ها فکر نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که شهدا کارهای خود را با ولایت تنظیم می‌کردند و به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی واقعی نه در شعار، بلکه در عمل پایبند بودند.

پایین‌محلی یکی از ویژگی‌های دیگر شهدا را سکوت نکردن در مقابل باطل و دفاع از حق تحت هر شرایطی عنوان کرد و گفت: تناقضی در گفتار و رفتار شهدا وجود نداشت و آنان هیچگاه دو پهلو صحبت نمی‌کردند؛ اتفاقاً آنان به دنبال کورکردن چشم فتنه و فتنه‌گران بودند. سردار پرافتخار اسلام شهید سلیمانی، آنچنان در دفاع از حق و حقیقت و دفاع از مظلومان بویژه در جهان اسلام خوش درخشیدند که رهبر معظم انقلاب اسلامی، به سیره و منش این سردار مقاومت، عنوان " مکتب" را اطلاق کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث ماه‌های اخیر و دست آشکار دشمنان در ایجاد ناامنی، آشوب و اغتشاش در کشور اظهار کرد: در شرایط فتنه، فضا غبارآلود شده و تشخیص حق از باطل سخت می‌شود اما در جریانات اخیر دشمن خیلی زود دستش را برای ملت ایران رو کرد و امروز دیگر مردم آزاده ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که در همه آشوب‌ها و جنایت‌هایی که در این مدت رخ داده، دشمنان این ملت و انقلاب اسلامی از منافقین و سلطنت‌طلبان گرفته تا دولت‌های مرتجع منطقه‌ای، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند.

فرماندار گرگان البته این نکته را هم متذکر شد که دست خداوند با ملت ایران و انقلاب اسلامی است و البته با وجود ولایت، حجت برهمگان تمام شده است. در زمان وقوع فتنه‌ها باید چشم و گوش ما به مقام معظم رهبری باشد تا بتوانیم این گردنه‌ها را با سربلندی پشت سر بگذاریم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 159
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3813

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 501
بازدید دیروز: 479
بازدید ماه:10955
بازدید سال:19211
بازدید کل:2074348