به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، فرماندار گرگان در این جلسه، ارزیابی عملکرد را یکی از شاخص های ضروری برای تقویت نقاط قوت و کمرنگ کردن نقاط ضعف دانست و گفت: فرمانداری گرگان در همه حال خود را موظف به نقد پذیری می داند.
مدیر کل بازرسی استانداری نیز در سخنان خود بر لزوم بررسی عمکرد ادارات شهرستان توسط فرمانداری، پایش مستمر عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها تاکید کرد.
در این جلسه شاخص ارزیابی فرمانداری مرکز استان و واحدهای تابعه در سال جاری تبیین شد و همچنین فعالیت های مرتبط با سامانه های بازرسی و امور حقوقی نیز مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در این جلسه جرجانی، یزدوئی و مطلبی معاونین فرماندار، قدمنان و شعبانی بخشداران مرکزی و بهاران، عاقلی معاون دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و فرمانداری گرگان نیز حضور داشتند.
در ادامه این جلسه بازرسان استانداری و فرمانداری با حضور میدانی عملکرد ادارات برق، گاز، آب و فاضلاب، برخی دهیاری ها و بیمارستانهای شهرستان را مورد بررسی قرار دادند. این روند همچنان ادامه دارد.




