نشستی برای ارزیابی عملکرد ادارات گرگان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir/?p=91357کپی به کلیپ‌بورد
جلسه تبیین شاخص های ارزیابی فرمانداری و واحدهای تابعه در سال جاری با حضور علی نصیبی فرماندار گرگان و مولایی فر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، فرماندار گرگان در این جلسه، ارزیابی عملکرد را یکی از شاخص های ضروری برای تقویت نقاط قوت و کمرنگ کردن نقاط ضعف دانست و گفت: فرمانداری گرگان در همه حال خود را موظف به نقد پذیری می داند.

مدیر کل بازرسی استانداری نیز در سخنان خود بر لزوم بررسی عمکرد ادارات شهرستان توسط فرمانداری، پایش مستمر عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها تاکید کرد.

در این جلسه شاخص ارزیابی فرمانداری مرکز استان و واحدهای تابعه در سال جاری تبیین شد و همچنین فعالیت های مرتبط با سامانه های بازرسی و امور حقوقی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه جرجانی، یزدوئی و مطلبی معاونین فرماندار، قدمنان و شعبانی بخشداران مرکزی و بهاران، عاقلی معاون دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و فرمانداری گرگان نیز حضور داشتند.

در ادامه این جلسه بازرسان استانداری و فرمانداری با حضور میدانی عملکرد ادارات برق، گاز، آب و فاضلاب، برخی دهیاری ها و بیمارستانهای شهرستان را مورد بررسی قرار دادند. این روند همچنان ادامه دارد.

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

دسترس پذیری
سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.