به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، در این برنامه علاوه بر علی نصیبی فرماندار گرگان، ابراهیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مهرگانفر مدیرکل دفتر فنی استانداری، کاووسی مدیرکل دامپزشکی استان، قدس علوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، گل کرملو سرپرست پست بانک استان، جرجانی و مطلبی معاونان فرماندار، قدمنان بخشدار مرکزی و روسای ۲۲ اداره شهرستان حضور داشتند و علاوه بر پیگیری مشکلات مراجعان، پاسخهای لازم را به شهروندان ارائه کردند.












