عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تأکید فرماندار گرگان بر خدمات‌رسانی به روستاها/مردم در عمران و آبادانی روستاها مشارکت کنند


تأکید فرماندار گرگان بر خدمات‌رسانی به روستاها/مردم در عمران و آبادانی روستاها مشارکت کنند

تأکید فرماندار گرگان بر خدمات‌رسانی به روستاها/مردم در عمران و آبادانی روستاها مشارکت کنند 

 فرماندار گرگان گفت: خدمات رسانی به روستاها با توجه به رویکرد دولت مردمی و استاندار محترم، باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان قرار داشته باشد چراکه عمران و آبادانی روستاها سبب ماندگاری جمعیت در این مناطق، افزایش رضایتمندی مردم و همچنین تداوم روند تولید در روستاها خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شموشک بالا با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در آبادانی و توسعه روستاها اظهار کرد: منابع اعتباری دهیاری‌ها، محدود است؛ در عین حال مسائل و مشکلات زیادی در روستاها وجود دارد که اعتبارات دولتی پاسخگوی رفع آنها نیست.

فرماندار گرگان افزود: در هر روستایی که مردم مشارکت بیشتری در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... داشتند، مشکلات در زمان کوتاه‌تری برطرف شده است.

وی با اشاره به مشکلات تأمین آب شرب و هزینه بالای نگهداری شبکه در روستاها از جمله شموشک بالا گفت: مردم باید در مدیریت آب مشارکت داشته باشند و با توجه به فرسودگی شبکه انتقال آب و هزینه های زیادی که برای تعمیر و نگهداری آن نیاز است، شورا و دهیاری تدارک لازم را برای جلب مشارکت مردم در قالب عوارض ماهیانه ببینند. در غیر این صورت در آینده ای نزدیک این روستا برای تأمین آب شرب دچار مشکلات عدیده ای خواهد شد.

پایین‌محلی در ادامه به آموزش گروه‌های مردمی و تجهیز دهیاری روستاهای حاشیه جنگل به تجهیزات اطفای حریق اشاره کرد و گفت: با توجه به مجاورت روستای شموشک بالا با عرصه‌های جنگلی، دهیاری این روستا برای اطفای آتش سوزی‌های احتمالی نیازمند برخی تجهیزات از جمله یک دستگاه تراکتور است که پیگیری‌های لازم از سوی بخشداری مرکزی در این مورد انجام خواهد شد.

وی درباره مشکلات زمین ورزشی این روستا که در منطقه‌ جنگلی واقع شده و در گذشته نیز به ورزش و جوانان واگذار شده است، گفت: هزینه‌هایی در این زمین انجام شده و لازم است برای دسترسی آسان روستاییان به فضاهای ورزشی اداره ورزش و جوانان، مساعدت لازم را برای حصارکشی و تجهیز این زمین داشته باشد.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به روستاها با توجه به رویکرد دولت مردمی و استاندار محترم، باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان قرار داشته باشد چراکه عمران و آبادانی روستاها سبب ماندگاری جمعیت در این مناطق، افزایش رضایتمندی مردم و همچنین تداوم روند تولید در روستاها خواهد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 212
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3786

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1132
بازدید سال:9388
بازدید کل:2064525