عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست محله محوری شهردار و شورای اسلامی شهر سرخنکلاته با شهروندان


نشست محله محوری شهردار و شورای اسلامی شهر سرخنکلاته با شهروندان

نشست محله محوری شهردار و شورای اسلامی شهر سرخنکلاته با شهروندان

 

نشست محله محوری شهردار و شورای اسلامی شهر سرخنکلاته با شهروندان به منظور رفع مشکلات و معضلات مورد بررسی قرار گرفت .

با دعوت شورای اسلامی شهر سرخنکلاته و شهردار نشست محله محوری شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخنکلاته با تعدادی از شهروندان در مسجدامام جعفر صادق(ع) شهر برگزار شد .

"حجت الاسلام والمسلمین ساورعلیا" امام جماعت مسجد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از شهرداری و شورای اسلامی و حضور مردم در مسجد تشکر و قدردانی نمود و همدلی و همکاری مردم و مسئولین را لازمه توسعه و پیشرفت دانست.

" محمدرضا باقری" عضو شورای اسلامی شهر سرخنکلاته در خصوص فرهنگ، موضوعات فرهنگی از جمله ورزش و کمیته های شده در شورای اسلامی شهر سخنانی ایراد کرد.

"مهندس احمدی" شهردار سرخنکلاته با تشریح کارهای انجام گرفته و وجود مشکلات شهر مردم را به همکاری و مساعدت دعوت کرد و بیان داشت : انجام یک پروژه نیازمند کار کارشناسی و برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی می باشد و از همه مهمتر همکاری و مساعدت مردم را می طلبد. شهرداری در حال حاضر فاقد یک درآمد پایدار بوده و تمام تلاش ما این است تا با جذب سرمایه و سرمایه گذار یک درآمد پایدار ایجاد کنیم.

وی در خصوص پروژه های عمرانی عنوان کرد : همکاری و مساعدت مردم در تعریض و عقب نشینی معابر کار ما را در ارائه خدمات و پروژه های عمرانی سهل و آسان خواهد نمود.

وی گفت : برای ایجاد محیط سالم و بهداشتی و رعایت آن شهروندان از هدایت آبهای فاضلاب خانگی به داخل جداول خودداری نمایند و با حفر چاه شهرداری را در پاکیزه نگه داشتن محیط یاری نمایند زیرا که طراحی جدول در شهر برای جمع آوری آبهای سطحی بوده و باعث بروز آلودگی و مسدود شدن آنها می شود .

شهردار سرخنکلاته در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهروندان اظهار داشت : هر فعالیتی که شهرداری در سطح شهر انجام می دهد جزء وظایف اصلی شهرداری می باشد، ضمن اینکه شهرداری نگاهی هم به کارهای بسیار بزرگتری دارد که از قِبَل آن بتوان رشد و توسعه سرخنکلاته را در تمام زمینه ها فراهم نمود.

نشست محله محوری شهردار و شورای اسلامی شهر سرخنکلاته با شهروندان

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1676
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 278

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1067
بازدید سال:9323
بازدید کل:2064460