عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با حضور مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی معارفه سرپرست واحد جامع گرگان انجام شد


با حضور مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی معارفه سرپرست واحد جامع گرگان انجام شد

با حضور مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی معارفه سرپرست واحد جامع گرگان انجام شد

به گزارش خبرگزاری آنا: در نشست شورای روسای واحدها و مراکز استان گلستان و با حضور مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، نماینده تام الاختیار دانشگاه در استان های شمالی کشور، روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه در استان گلستان، آرین ساطعی سرپرست جدید واحد جامع آزاد اسلامی گرگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار آنا، "دکتر نورا" مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه، اولین برنامه مدیریتی دکتر میرزاده، فاصله گرفتن از اداره دانشگاه با شهریه دانشجو می باشد گفت: گسترش شرکت های دانش بنیان و بهره گیری از نتایج علمی به منظور کسب در آمد می باشد و این موضوع در سال 93 یعنی تامین 12 درصد درآمدها از منابع غیر شهریه ایی، که 3 درصد می بایست از محل در آمدهای شرکت های دانش بنیان بوده و 9 درصد نیز از محل شرکت های تجاری تامین گردد.

" دکتر عباسعلی نورا " افزود: سلامت دومین تاکید مدیریت دانشگاه می باشد و هر گونه حیف و میل و اهمال کاری در مسائل اقتصادی قابل تحمل نمی باشد و البته این سلامت مختص بحث اقتصاد نخواهد بود و سایر جنبه های مدیریتی واحدها ی دانشگاهی را نیز در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در بخش نیروی انسانی در برخی واحد ها با مشکل مواجه می باشیم، خاطرنشان کرد: روسای واحدها و مراکز با آشنایی با شرایط اقلیمی ، اجتماعی و سیاسی و بر اساس اولویت ها نسبت به تنظیم هرم نیروی انسانی اقدام کنند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ارتقای کیفیت از مهمترین تاکیدات دانشگاه می باشد زیرا بدون شک، درآینده نزدیک ملاک استخدام نیروی انسانی کارایی و توانایی افراد خواهد بود و مدرک کمتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نورا با توجه به اینکه رتبه واحدهای دانشگاهی ملاک اعتبار مدارک دانشجویی خواهدشد تصریح کرد: تجمیع واحدها نیز بر همین اساس صورت گرفته و واحد های دانشگاهی خود نیزدر مسیرکسب جایگاه مناسب در رتبه بندی دانشگاه ها، گام های هدفدار بردارند.

"دکتر احمد شاهورانی" نماینده رییس دانشگاه آزاد در شمال کشور در این مراسم ضمن اعلام حمایت دانشگاهیان از مقاومت مردم غزه گفت: ما امروز از ظلمی که به مردم غزه می شود متاثریم و همراه با همه آزادی خواهان جهان از این ملت مظلوم حمایت می کنیم.

شاهورانی اظهار داشت: تلاش دکتر جاسبی در مدت 30 سال خدمت رسانی، دانشگاه را در مسیر توسعه قرار داده و امروز نیز با آمدن دکتر میرزاده سیاست های کلان دانشگاه به مسیر اصلی بر گشته است.

وی با توجه به مزایای تجمیع واحد های دانشگاهی از همکاری مناسب وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: با موضوع تجمیع از آسیب های ناشی از کاهش دانشجویان در مقاطع مختلف جلوگیری خواهد شد.

شاهورانی خاطرنشان کرد:‌ خلاقیت در کنار علم می تواند به عنوان حلّال، مشکلات دانشگاه را مرتفع کرده و مسیر ارتباط دانشگاه با صنعت را کوتاه نماید.

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های شمالی کشور ضمن تقدیر از خدمات روسای سابق واحد گرگان و پردیس علوم و تحقیقات، انتصاب رییس واحد تجمیع شده گرگان را تیریک گفته و افزود: بهره گیری از مدیران توانمند در دانشگاه از توصیه های هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و لذا از خدمات روسای سابق در شرایط دیگری در دانشگاه بهره مند خواهیم شد.

در این جلسه حسین عجم نوروزی رییس سابق دانشگاه آزاد گرگان نیز به ارایه گزارش از عملکرد دانشگاه در 21ماه گذشته پرداخت وگفت: تغییرات در سطوح بالای دانشگاه و وزارتین علوم و آموزش پزشکی از ویژگی های خاص این دوره بود.

"محمد علی رضایی" رییس سابق پردیس علوم و تحقیقات گلستان نیز در این مراسم گفت : روند تجمیع در پردیس علوم و تحقیقات گلستان و واحد گرگان به علت هماهنگی ایجاد شده از قبل در دو مجموعه، با سرعت فوق العاده ای عملی خواهد شد.

"آرین ساطعی" سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز در این جلسه گفت: با توجه به برنامه 5 ساله مصوب دانشگاه، تغییر مدیران روند رو به رشد واحد جامع گرگان را تغییرنخواهد داد

وی با توجه به اهیمت فرهنگ در توسعه دانشگاه ها بیان کرد: نگرش فرهنگی با محوریت تکریم ارباب رجوع و روان سازی گردش کارها به عنوان یک اصل در دوره جدید مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

تجلیل از خدمات حسین عجم نوروزی و محمد رضایی و ابلاغ حکم سرپرستی آرین ساطعی برای واحد جامع گرگان بخش پایانی این مراسم بود.

با حضور مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی معارفه سرپرست واحد جامع گرگان انجام شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1369
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 230

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:4893
بازدید سال:13149
بازدید کل:2068286