عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد

فرماندار گرگان گفت: دشمنان به این دل بسته بودند که در سالگرد اغتشاشات بتوانند آتش فتنه را دوباره روشن کنند ولی با بصیرت و آگاهی که مردم نسبت به معاندین و منافقان پیدا کردند، دشمنان را ناکام گذاشتند و با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو نیز به دنیا ثابت خواهند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ، سه شنبه ۴ مهر اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان که با حضور گرایلی رئیس هیئت نظارت برانتخابات، معاونین فرماندار ، بخشداران بخش مرکزی و بهاران و دبیران کمیته های ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد اظهار کرد: گزارشات ارائه شده توسط کمیته های مختلف انتخابات شهرستان، بیانگر این است که موضوع انتخابات از سوی دبیران کمیته ها جدی برشمرده شده و مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم به خوبی در حال مهیا شدن است. 
وی افزود: مسئولین کمیته های انتخاباتی در راستای شفافیت مسئولیت و اهدافشان، به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) التفات ویژه داشته باشند.
فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: همه ما مسئولین باید به گونه ای عمل کنیم که مردم تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را با عنوان مهار تورم، رشد تولید، در سفره خود مشاهده کنند.
گرایلی خطاب به مسئولان کمیته های ستاد انتخابات ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته افزود: هر یک از شما فرماندهان جبهه انتخابات هستید و کلام، رفتار و موضع گیری های تان در سلامت انتخابات موثر خواهد بود. 
گرایلی ادامه داد: مهم ترین آسیب انتخابات در گذشته، عدم آموزش دقیق نیروهای انسانی بود و اهتمام بسیاری لازم است تا در این دوره انتخاباتی این آسیب به حداقل برسد.

جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 166
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4223

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:5256
بازدید سال:13512
بازدید کل:2068649