عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است


مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

فرماندار شهرستان گرگان گفت: مجلس شورای اسلامی  به مثابه منزل و خانه هر ایرانی است و فقط افراد شایسته و مورد تایید می‌توانند وارد این منزل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، سه شنبه 4 مهر اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان، در مراسم تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس که در بیمارستان 5 آذر گرگان برگزار شد با بیان اینکه، عدم وجود اخلاق در بین اعراب، زمینه ساز ظهور اسلام در آن منطقه شد گفت: با ورود اسلام به سرزمین ایران، سطح علم و اخلاق ایرانیان به اوج رسید و روحیه ایثار و شهادت تقویت یافت.
وی افزود: علم ایرانیان که آمیخته به اخلاق دین مبین اسلام است، ایران را به رشد و شکوفایی رساند تا جایی که امام خمینی(ره) در بیانات خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کرد: ملت من از ملت رسول هم برتر و بهتر است آنها حضرت رسول(ص) را دیدند اما ملت من شنیدند و اخلاقیات را رعایت کردند.
وی نقش جامعه پزشکی را در خصوص جهاد تبیین مهم برشمرد و اظهار کرد: زمانی که مردم از زبان پزشکان دستاورد های نظام و انقلاب را بشنوند، در کسب رضایت آنان و امیدآفرینی بسیار تأثیر گذار خواهد بود.
نادری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند " به قله نزدیک شده ایم" اظهار کرد: آمریکا بیشترین بودجه نظامی خود را به مقابله با ایران اختصاص داده و این نشان از ترس آنان از جمهوری اسلامی ایران است که با سرعت رو به پیشرفت و ترقی در تمامی زمینه ها می باشد.
فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اینکه طی ۸ سال دفاع مقدس در ظاهر آن جنگ و نابودی و در بطن آن رعایت اخلاق، جوانمردی و ایثارگری توسط رزمندگان نهفته بود افزود: دستاوردهای بی نظیر دفاع مقدس از جمله فداکاری، نوعدوستی و همدلی همچنان در جامعه اسلامی ما متبلور است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید از شهدا تأسی بگیریم و هدف ما رسیدن به قله ارزشها و آرمانها می باشد تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به دست صاحبش اصلی اش، حضرت حجت (عج) برسانیم.
فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: نظام پزشکی و سلامت همچون رزمندگان دفاع مقدس در راه خدمت به خلق این مرز و بوم از جان خود که گرانبهاترین دارایی هر انسان است می‌گذرند و این روحیه نوعدوستی شما قابل تحسین می باشد.

مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

 

مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

 

مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

 

مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

 

مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

 

مجلس شورای اسلامی خانه هر ایرانی است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 86
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4222

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 149
بازدید دیروز: 479
بازدید ماه:10603
بازدید سال:18859
بازدید کل:2073996