عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تسلیت سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)


پیام تسلیت سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

سرپرست فرمانداری  شهرستان گرگان طی انتشار پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


چهاردهم خردادماه،سالروز عروج بزرگ مردی ازجنس صداقت و‌ درایت است که با تکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تأسی ازفرهنگ عظیم ولایی و نبوی درمقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب‌نشینی نکرد.
امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ زیرا که نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب بوده و خواهد بود.
همچنین قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی سال 13۵۷ بود، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی نا گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از طاغوت و استکبار نهراسیدند وطلیعه ی خورشید پیروزی انقلاب را  به نظاره نشستند.
در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حالی به سوگ آن فقیه عروج کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مقتدر و عزتمند در مسیر آرمان های امام (ره) در حرکت است.
اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی بخصوص مردم متدین و انقلابی شهرستان گرگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه باریتعالی توفیق خدمت گزاری به ملت بزرگ ایران را برای خود و همه مسئولین خواستارم.


اسماعیل نادری
سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 139
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4000

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 476
بازدید دیروز: 683
بازدید ماه:10451
بازدید سال:18707
بازدید کل:2073844