عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در فرمانداری گرگان برگزار شد


جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در فرمانداری گرگان برگزار شد

 جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در فرمانداری گرگان برگزار شد

 معاون سیاسی ، امنیتی  و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مرکز استان گفت : از جمله پیام های مهم حماسه 9 دی این بود که در ایران اسلامی ملاک تصمیم گیری در همه امور قانون بوده و گفتگو منطقی بهترین شیوه و راه حل برای رفع  اختلاف نظر هاست .

علی اکبر قجری افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران فصل الخطاب ، منویات ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب است و مقام معظم رهبری در همه بزنگاه های تاریخی توانسته اند با درایت ویژه و هوشمندانه، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از گردنه هاو ناملایمات  به سلامت به سرمنزل مقصود هدایت نماید . 
وی اظهار داشت : بحمدا... شهروندان بابصیرت و ولایت مدار گرگان نیز همچون سایر نقاط ایران اسلامی در همه مقاطع ، آگاهانه ، خردورزانه و پرشور به ارزشها و آرمانهای انقلاب وفادار بوده و این عهد با امام شهداء و شهداء و پیمان با ولایت فقیه را امسال نیز با شکوه تر از سال های گذشته به اثبات خواهند رساند .
 وی ضمن تقدیر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و سایر دستگاههای اجرایی خاطرنشان کرد : همه نهاد ها و دستگاههای اداری مرکز استان موظفند بستر های لازم را برای این حضور گسترده اقشار مختلف مردم فراهم آورند . 
در ادامه جلسه فلاحی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شعار امسال مراسم را تحت عنوان " نهم دی مظهر بصیرت ، ولایتمداری و عبور از فتنه ها " بیان نمود و با ذکر گزارش اقدامات انجام شده در ستاد استانی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی توضیحاتی پیرامون تقسیم کار ادارات با هدف اجرای باشکوهتر مراسم در مرکز استان ارائه نمود .
وی همچنین از  برنامه ریزی برای برگزاری مراسم متمرکز گرامیداشت حماسه 9 دی در ساعت 9 صبح روز دوشنبه ۹دیماه  در محل مصلی وحدت گرگان خبر داد و افزود :  سخنران مراسم سردار غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسیداران در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) خواهد بود . 
شایان ذکر است در این جلسه مدیران و نمایندگان ادارات شهرستان به ذکر گزارش برنامه های اداره متبوع و طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 390
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2717

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1134
بازدید سال:9390
بازدید کل:2064527