عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان گرگان برگزار شد


اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان گرگان با حضور فرماندار و دستگاه های عضو در فرمانداری برگزار شد .

"یحیی خاکی "فرماندار مرکز استان نقش این ستاد را در برگزاری مناسبت های دینی و مذهبی ذکر کرد وتشکیل این ستاد را با اهمیت دانست .

وی افزود:یکی از مهمترین هدف تشکیل ستاد شئون فرهنگی آسیب شناسی دربرگزاری مناسبت های دینی و مذهبی می باشد و پیگیری های سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه های عضو می تواند در شهرستان کمک کند تا بتوانیم بر اجرای برنامه های مذهبی کنترل و نظارت داشته باشیم و با همفکری ،تصمیم گیری و شناخت انحرافات شاهد اجرای بهترین وجه برنامه ها در سال جاری باشیم.

فرماندار افزود : در حال حاضر اسناد بالادستی خوبی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و ظرف قانون محکمی برای نوع اجرا و کنترل مناسبت های فرهنگی و مذهبی وجود دارد و باید به دقت برنامه ریزی شده و سیاست هایی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است دیده شود.

خاکی گفت: فعالیتهای مرکز کشور تأثیر مستقیمی بر تحولات گرگان دارد و تحولات گرگان به طور مستقیم بر فعالیتهای شهرستان ها تأثیر می گذارد و از سازمان تبلیغات اسلامی خواست نقش و ورود دستگاه ها و مردم را تبیین فرهنگ سازی و حساس کردن موضوع مردم را آگاه سازند .

وی اظهار داشت: هرقدر بتوانیم آموزه های دینی را در جامعه ترویج و حساسیت نشان دهیم طبیعتاً در کاهش آسیب های اجتماعی موفق تر خواهیم بود .

فرماندار در خصوص در پیش داشتن مراسم اعتکاف گفت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مواردی که باید به آنها توجه بیشتری گردیده و انتظاراتی که از دستگاه های شهرستان در برگزاری این مراسم معنوی دارند را مطرح نماید تا در اولین شورای اداری به مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ گردد و از توان آنها نیز استفاده نماییم . 

اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان گرگان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1023
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 688

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 204
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:4889
بازدید سال:13145
بازدید کل:2068282