عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 5آذر نقطه عطف در تاریخ مبارزاتی استان ماست

دکترصادقلو،استاندار گلستان:

5آذر نقطه عطف در تاریخ مبارزاتی استان ماست

5آذر نقطه عطف در تاریخ مبارزاتی استان ماست

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان در مورد قیام مردم گرگان در روز 5آذر گفت: 5آذر نقطه عطف در تاریخ مبارزاتی استان ماست که حق آن هم در سازماندهی داخلی استان و هم در آنچه که باید در تقویم کشور احصاء بشود ادا نشده است لذا ما مأموریت داریم که این جوهره اصلی 5آذر و نقش 5آذر را ضمن تبلورش در استان ،وجهه کشوری آن را نیز به نوعی پیگیری و در تقویم کشور ثبت کنیم و امیدوارم دوستان میراث فرهنگی این روز را به مفهوم واقعی و حقیقی خودش زنده بکنند که یکی از موارد زنده کردن 5آذر ثبت این روز در تقویم کشور است .

"دکتر صادقلو" با بیان اینکه این جلسه در راستای سفر استانی و بین المللی رییس جمهوری تشکیل شده است، گفت: یقیناً این سفر برکات زیادی برای استان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر روح جمعی و همنوایی در استان باشد بدون شک این سفر به تاریخی ماندگار برای آینده توسعه استان و فرزندانمان بدل خواهد شد.

دکتر صادقلو با بیان اینکه تمامی دستگاههای استان باید با اخلاص، امکانات خود را در خدمت سفر ریاست محترم جمهوری قرار دهند، افزود: تمام پیشنهادات و تلاشهای ما در سه محور رونق تولید، رفع بیکاری فارغ التحصیلان و توسعه انجام شده است.

استاندار گلستان تأکید کرد: مدیران نباید به دنبال فراوانی موضوعات باشند بلکه موضوعات اساسی و تحول زا در سطح شهرستان و استان باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: مهمان که بر انسان وارد می شود باید مهمان را گرامی داشت بنابراین علاوه بر اینکه همیشه باید شهر را تمیز نگه داشت لیکن الآن لازم است شهر را تمیز و زیبا کرد ،شهر اسلامی باید منظم ،زیبا و تمیز باشد ضمناً باید توجه داشت که تقاضاها از رییس جمهور معطوف به تقاضاهایی باشد که حلّال مشکلات اساسی استان باشد .

استاندار اظهارداشت: باید توجه داشت که مردم فرزند کارهای خوبشان هستند ،این سخن حضرت علی(ع)است که فرمود((الناس ابناء مایحسنون))به همین دلیل از مسئولان انتظار دارم که انجام کارهای اساسی و ماندگار را در دستور کار خود قرار دهند تا گره های اساسی از مسیر راه سرمایه گذاری برداشته شود .

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را نقطه اتصال به مکتب عاشورای حسینی دانست و افزود: در حالی که استکبار جهانی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بود، امام راحل (ره) بسیج را به عرصه آورد و از آن رونمایی کرد.

5آذر نقطه عطف در تاریخ مبارزاتی استان ماست

 

5آذر نقطه عطف در تاریخ مبارزاتی استان ماست

 

5آذر نقطه عطف در تاریخ مبارزاتی استان ماست

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1003
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 430

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 36
بازدید ماه:4531
بازدید سال:12787
بازدید کل:2067924