عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مهمترین اقدام در پیشگیری از اعتیاد آموزش مؤثر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر؛

مهمترین اقدام در پیشگیری از اعتیاد آموزش مؤثر است

مهمترین اقدام در پیشگیری از اعتیاد آموزش مؤثر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان گفت: قدم اول در مسیر مبارزه با مواد مخدر، فرهنگسازی و آگاهی دادن به خانواده ها و جوانان می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، امروز پنجشنبه 17 فروردین، اولین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان در سال جدید در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، بخشداران بخش مرکزی و بهاران و سایر اعضای شورا برگزار شد.

جرجانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع پیشگیری از اعتیاد لازم است دستگاه های ذیربط چشم انداز یکساله خود را با اهداف موثر در این حوزه ترسیم نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: علاوه بر محلات کم برخوردار، به منظور پیگیری معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد، به صورت مسجد محور با عنایت به فقدان مسجد و اماکن مذهبی در قسمت های جنوبی شهر گرگان، کارگروهی متشکل از شهرداری ، سازمان تبلیغات اسلامی ، منابع طبیعی ، اوقاف ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانداری تشکیل گردد تا نسبت به بررسی راهکارها و احداث اماکن مذهبی در پهنه مذکور اقدام شود.

وی تاکید کرد: لازم است طرح پیشگیری از اعتیاد به صورت منسجم و پیوسته در خانه های فرهنگ، واحد های صنفی، محلات و ادارات، جهت آگاهی بخشی در خصوص آسیب های جدی مواد مخدر اجرا شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اعلام کرد:یکی از اقدامات مؤثری که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سال گذشته انجام پذیرفته است افتتاح طرح "یاریگران زندگی در روستا" در روستای نصر اباد که هم اکنون با همّت اعضای آن که شامل: دهیار، بهورز، مدیران مدارس و مسئول پایگاه مقاومت بسیج می باشد، در حوزه خود مراقتبی و پیشگیری از اعتیاد در حال اجراست.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقابله و پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی را باید از مدارس شروع کرد، خواستار اجرای طرح های "نماد" ، "پاک" و "طرح یاریگران زندگی در مدارس" شد.

 

مهمترین اقدام در پیشگیری از اعتیاد آموزش مؤثر است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 118
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3904

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 191
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:4876
بازدید سال:13132
بازدید کل:2068269