عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هدف ما یاری جوانان جهت خودشکوفایی و خود مراقبتی است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری؛

هدف ما یاری جوانان جهت خودشکوفایی و خود مراقبتی است

هدف ما یاری جوانان جهت خودشکوفایی و خود مراقبتی است

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گرگان با موضوع "هفته جوان" به ریاست علی اکبرقجری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای دولتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری در روز چهار شنبه ۱۰ اسفند ماه برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان بیان داشت: منابع انسانی به ویژه قشر جوان در واقع سرمایه حقیقی یک ملت بشمار می‌روند.

قجری در ادامه گفت: دستیابی به توسعه فقط با تکیه بر عزم، اراده، توانایی، دانش علمی و پتانسیل‌های بالقوه جوانان مستعد و تلاش برای رفع نیازها و تأمین خواسته‌های معقول و به حق آنها، همچنین صیانت و حمایت جدی از آنان و برنا‌مه ‌ریزی هدفمند در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های این قشر فعال و مستعد امکان پذیر است.

وی گفت : باید با القا حس اعتماد به جوانان، رقابت برای حضور و مشارکت‌ آنان را در فعالیت‌های اجتماعی افزایش دهیم لذا رفع مشکلات، ارائه راهکارها و مصوبات مربوط به جوانان نباید در حد شعار باقی بماند، بلکه می‌طلبد با استفاده از ظرفیت نهادها، برای تحقق عملی آنها تلاش کرد.

قجری تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید بطور حداکثری به وظایف خود در قانون جوانی جمعیت توجه و برنامه های قابل قبولی در این زمینه ارائه دهند زیرا اگر ما فرصت طلایی هفت سال آینده را برای جلوگیری از پیر شدن جمعیت از دست دهیم، با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.

قجری با اعلام برنامه های پیشنهادی این حوزه جهت برگزاری "هفته جوان" ، از جمله تجلیل از جوانان برتر شهرستان، تجلیل از خانواده شهدا جوان، وبرگزاری کارگاههای آموزشی حوزه جوانان و... به اهتمام دستگاه های اجرایی در هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های این هفته تاکید داشت.

وی اعلام کرد که این هفته بصورت نمادین در تقویم درنظر گرفته شده است و بایستی در طول ایام سال دغدغه و مطالبات جوانان و ظرفیت های پیش روی آنان را مورد توجه قرار داد.

هدف ما یاری جوانان جهت خودشکوفایی و خود مراقبتی است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 123
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3854

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 385
بازدید دیروز: 683
بازدید ماه:10360
بازدید سال:18616
بازدید کل:2073753