عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان با حضور فرماندار شهرستان گرگان


برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان با حضور فرماندار شهرستان گرگان

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان با حضور فرماندار شهرستان گرگان

به منظور گرامی داشت روز جانباز ، مراسم تجلیل از جانبازان بالای 70 درصد شهرستان گرگان با حضور عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، عیسی پایین محلی در مراسم تجلیل از جانبازان 70درصد به بالا ضمن تبریک روز جانباز گفت: در زمان جنگ تحمیلی باوجود اینکه اکثر قدرت های دنیا از عراق حمایت میکردند ولی اراده و خواست خداوند، محبت انقلاب اسلامی را در دل مردم ایجاد کرد و این همدلی باعث شد که ایران حتی یک وجب خاک خود را از دست ندهد.

وی افزود: اقتدار و امنیت امروز کشورمان حاصل از خودگذشتگی و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران همچون شهید سلیمانی ها، همت ها، باکری ها و حججی ها است که با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

پایین محلی گفت: شما جانبازان و ایثارگران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از اهل بیت و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و رهبری، ایثار و فداکاری کردید، تا اینکه امروزه از ایران اسلامی در عرصه های مختلف به اقتدار یاد شود و از این رو همچون گذشته وظیفه شما در قبال جامعه در مقایسه با سایر افراد سنگین تر است زیرا بخشی از جبهه فرهنگی در دستانشماست.

وی با بیان اینکه هیچ انقلابی دردنیا مانند انقلاب روسیه ، فرانسه ، کوبا ،نیکاراگوئه و انقلاب الجزایر با بیش از یک میلیون شهید نتوانستند بیش از نهایتا10 سال دوام بیاورند و در حال حاضر هیچ اثری از انقلاب آنان باقی نمانده است، عنوان کرد: دلیل پایداری انقلاب اسلامی ایران این است که مردم پای آرمان های انقلاب و امام و رهبری ایستاده اند و از مسیر ولایت خارج نشده اند.

پایین محلی با تاکید بر اینکه امروزه دشمنان کشورمان با ترفندهای مختلف از جمله تحریم،ایجاد جنگ روانی در فضای مجازی و جنگ ترکیبی در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: با تبعیت از منویات رهبری و با اتحاد، وحدت و همدلی مردم و به خصوص توجه به مشترکات همدیگر می توان گام موثری در راستای اقتدار و سربلندی کشورمان در عرصه های مختلف برداشت.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: در دل جنگ ترکیبی دشمن سه جنگ بزرگ نهفته است، جنگ اول جنگ جهل است که باعث شکاف میان نسل جوان و قدیم می شود،جنگ دوم جنگ غفلت است که باعث می شود هر شخصی که حتی کوچک ترین دلخوری از شرایط دارد وارد عرصه شود و جنگ سوم جنگ خیانت است که متاسفانه برخی از افراد به کشور خود و نظام خیانت کردند.

وی در پایان گفت: حضور پر شکوه مردم در مراسم 22 بهمن امسال نشان داد با تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همچنان پای نظام ، انقلاب و رهبری ایستاده اند و حاضرند تا پای جان و آخرین قطره خون از آن محافظت و صیانت کنند.

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان با حضور فرماندار شهرستان گرگان

 

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان با حضور فرماندار شهرستان گرگان

 

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان با حضور فرماندار شهرستان گرگان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 129
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3849

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 476
بازدید دیروز: 683
بازدید ماه:10451
بازدید سال:18707
بازدید کل:2073844