عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با هرگونه فساد در سیستم توزیع آرد و پخت نان برخورد قانونی می شود

عیسی پایین محلی در هشتمین جلسه کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان گرگان؛

با هرگونه فساد در سیستم توزیع آرد و پخت نان برخورد قانونی می شود

 

 

با هرگونه فساد در سیستم توزیع آرد و پخت نان برخورد قانونی می شود

عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان گرگان در هشتمین جلسه کارگروه آرد و نان گفت: به هیچ عنوان تخلف و فساد در توزیع آرد و کیفیت پایین در پخت نان پذیرفته نیست و با هر گونه تخلف برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، امروز دوشنبه 8 اسفند ماه هشتمین جلسه کارگروه گندم،آرد و نان با حضور فرماندار و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گرگان در جلسه کار گروه گندم،آرد و نان به بررسی وضعیت سهمیه نانوایی‌ها، نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی‌ها به منظور بهبود کیفیت پخت نان و جلوگیری از کم فروشی و تعطیلی خودسرانه تاکید داشت.

وی افزود : پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همگی در راستای احترام به این حق باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

عیسی پایین محلی گفت: با هرگونه کم فروشی، عدم رعایت بهداشت محیط، پایین بودن کیفیت پخت نان از سوی واحدهای نانوایی برخورد و به شکایت های مردمی از این واحدها رسیدگی خواهد شد.

فرماندار بیان کرد: ساماندهی توزیع آرد در سطح شهرستان گرگان از عوامل مهمی است که باید با دقت هر چه تمام انجام گیرد تا آرد در سطح این شهرستان عادلانه توزیع شود.

در ادامه این جلسه نماینده اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان به ارائه گزارش درخصوص بازرسی انجام گرفته از نانوایی ها پرداخت و گفت: از ابتدایی سال ۹۳۵ مورد بازرسی از واحد های نانوایی شهرستان گرگان توسط توسط اکیپ مشترک بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان انجام گرفته است .

در پایان این جلسه با در نظر گرفتن نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد و نان به نانوایان و شهروندان ، راهکارهای لازم جهت تامین نان در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

با هرگونه فساد در سیستم توزیع آرد و پخت نان برخورد قانونی می شود

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 109
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3846

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 384
بازدید دیروز: 683
بازدید ماه:10359
بازدید سال:18615
بازدید کل:2073752