عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان برگزار شد


دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان برگزار شد

دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان برگزار شد

 

دومين جلسه شوراي هماهنگي ثبت احوال شهرستان گرگان امروز شنبه 6  اسفند راس ساعت ۱۲:۳۰، با حضورفرماندار،معاون سیاسی امنیتی واجتماعی و اعضاء شورا در محل سالن جلسات فرمانداري گرگان برگزار گرديد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان گرگان در ابتدای این جلسه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت پوشش وقایع حیاتی و ثبت آن در مهلت قانونی و نقش آمارهای جمعیتی در برنامه ریزی ها اشاره نمود و نقش مؤثر سایر ادارات و نهادها در همکاری برای پوشش کامل وقایع حیاتی با اداره ثبت احوال را بسیار مهم ارزیابی کرد و بر رسالت ثبت احوال در جمع آوری اطلاعات وقایع حیاتی و اهمیت پوشش وقایع در شهرستان تاکید نمود.

پایین محلی در این جلسه اظهار داشت : با عنایت به اقداماتی که تاکنون در جهت ثبت بهنگام وقایع حیاتی در مهلت قانونی صورت پذیرفته مسئولان شهرستان باید توجه بیشتری به مقوله مرگ و میرداشته باشند.

فرماندار گرگان بر ثبت به موقع متوفيات اين شهرستان تاكيد كرد: آرامستان ها موظفند آمار فوت شدگان روزانه به اداره ثبت احوال اعلام شود تا شناسنامه و يا مدرك سجلي از خانواده متوفي گرفته و باطل شود.

وی افزود:یکی از علل تاثیر گذار طلاق فرهنگ است فلذا باید به آن توجه بیشتری شود.

در ادمه جلسه ابوالقاسم روحانی نیا رئیس ثبت احوال شهرستان گرگان گزارشی از آمار ازدواج ، طلاق ،ولادت،فوت و تعداد کارت های ملی الکترونیکی و شناسنامه های صادر شده در ده ماهه سال ۱۴۰۱ ارائه نمود.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد و آمار مقایسه ای ده ماهه سال جاری با پارسال عنوان کرد: تا به امروز آمار وقایع حیاتی چهار گانه بصورت بروز و دقیق ثبت شده است.

او همچنین با تقدیر از همکاری مردم و ادارات در ثبت به موقع وقایع حیاتی در این شهرستان در خصوص نامگذاری فرزندان در سال ۱۴۰۱ گفت : بر اساس آمارهای ثبت شده بیشترین نام نوزادان پسر"امیرعلی " و نوزادان دختر "فاطمه " بوده است.

دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 134
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3843

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 244
بازدید دیروز: 152
بازدید ماه:6673
بازدید سال:14929
بازدید کل:2070066