عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تاکید فرماندار گرگان بر تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در هفته دولت / انعکاس خدمات نظام سبب امیدفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود


تاکید فرماندار گرگان بر تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در هفته دولت / انعکاس خدمات نظام سبب امیدفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود

تاکید فرماندار گرگان بر تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در هفته دولت / انعکاس خدمات نظام سبب امیدفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود

 
فرماندار گرگان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بر تبیین دستاوردهای دولت مردمی تأکید کرد و گفت: تلاش شود در این هفته تصویر واقعی از اقدامات و خدماتی که دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی انجام داده است، به جامعه منعکس شود چراکه کار جهادی و خالصانه مدیران سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌‎محلی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان گرگان با تأکید بر رونق بخش کشاورزی به عنوان یکی از پیشران‌های اصلی توسعه اظهار کرد: اگر اقتصاد بخش کشاورزی تقویت شود و شرایط خوبی داشته باشد، بسیاری از مشکلات اقتصادی حتی در سطح کلان نیز کمرنگ‌تر خواهد شد.
فرماندار گرگان تأکید کرد: اقدامات ما در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی که با نان و اقتصاد مردم ارتباط مستقیم دارد باید برنامه‌ریزی شده و سنجیده باشد. اکنون کشاورز  برای تهیه کود، سم، تأمین آب و حتی فروش محصول با مشکل مواجه است و این نشان می‌دهد دستگاه‌های متولی آنگونه که باید و شاید نتوانسته‌اند برای رفع مشکلات کشاورزان کار اساسی انجام دهند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بر تبیین دستاوردهای دولت مردمی تأکید کرد و افزود: تلاش شود در این هفته تصویر واقعی از اقدامات و خدماتی که دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی انجام داده است، به جامعه منعکس شود چراکه کار جهادی و خالصانه مدیران سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی خواهد شد. 
پایین‌محلی خاطرنشان کرد: کشاورزی ما باید به گونه‌ای باشد که بهره‌بردار برای تولید و فروش محصول خود اطمینان خاطر داشته باشد بنابراین انتظار داریم همه محصولات مهم و استراتژیک به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شود و قیمت آن نیز قبل از فصل کاشت اعلام گردد تا کشاورز بتواند برای کشت یا عدم کشت تصمیم بگیرد.
وی به گلایه‌های کشاورزان در موضوع بیمه محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزان پول بیمه را پرداخت می‌کنند اما صندوق بیمه در زمان جبران خسارت‌، به بهانه‌های مختلف از پرداخت غرامت به کشاورزان طفره می‌رود و لازم است که جهادکشاورزی و سایر متولیان در این زمینه، برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی کنند.
فرماندار گرگان با بیان اینکه می‌توان به صادرات محصولات کشاورزی شهرستان هم نیم نگاهی داشت، افزود: گلستان از طریق زمینی، ریلی و دریایی به کشورهای آسیای میانه دسترسی دارد و مسیر ارزانی برای صادرات کالاها به ویژه محصولات کشاورزی به منطقه سی‌آی‌اس فراهم است که در سال‌هایی که تولید محصول ما زیاد است می‌توانیم برای صادرات آن برنامه‌ریزی کنیم.
وی به موضوع آرد و کیفیت نان اشاره کرد و گفت: با اینکه تلاش زیادی صورت گرفته تا مشکلاتی که اخیراً در حوزه آرد و نان به وجود آمده برطرف شود اما مردم همچنان در موضوع کیفیت نان گلایه‌های فراوانی دارند که لازم است تیم‌های بازرسی، نظارت‌های خود را برکیفیت آرد و نان متمرکز کنند و در صورتی که واحد خبازی نان بی‌کیفیت به مردم عرضه کرد، سهمیه‌اش لغو و به نانوایی‌های دیگر که شرایط عمومی مورد نطر مردم را دارند، داده شود.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 184
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3728

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 236
بازدید دیروز: 479
بازدید ماه:10690
بازدید سال:18946
بازدید کل:2074083