عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد هماهنگی همایش بزرگ خانوادگی


جلسه ستاد هماهنگی همایش بزرگ خانوادگی

جلسه ستاد هماهنگی همایش بزرگ خانوادگی

 
تاکید فرماندارگرگان بر آمادگی دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه همایش بزرگ  #پیاده‌رویخانوادگی/ همه امکانات برای رفاه شرکت‌کنندگان در این همایش پیش‌بینی شود

 فرماندارگرگان بر هماهنگی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که روز جمعه سوم تیرماه در گرگان برگزار می‌شود، تاکید کرد.

عیسی پایین‌محلی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گرگان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این همایش روز جمعه، سوم تیرماه به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر و یادواره غدیر برگزار می‌شود که قرار است به صورت زنده و همزمان، ساعت ۱۰ صبح از شبکه ۳ سیما نیز پخش شود.

فرماندار گرگان با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری این همایش بزرگ خانوادگی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست همه تمهیدات لازم را برای رفاه شهروندان و کسانی که در این برنامه شرکت دارند، بیندیشند.

وی خاطرنشان کرد: هر دستگاه و نهادی متناسب با ظرفیتی که در اختیار دارد، گوشه‌ای از کار را برعهده بگیرد. نظم، امنیت و آسایش مردمی که در این مراسم شرکت می‌کنند برای ما بسیار اهمیت دارد. 

پایین‌محلی پخش زنده همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرگان از شبکه ۳ سیما را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان برای جذب گردشگر عنوان کرد و از دستگاه‌های متولی خواست با تبلیغات و فضاسازی محیطی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای سرود " سلام فرمانده" در روز دوشنبه ۳۰ خردادماه در گرگان گفت: برای برگزاری این مراسم نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است و امیدواریم شاهد برگزاری مراسم باشکوهی در مجموعه ورزشی آزادی شهر گرگان باشیم.
 

جلسه ستاد هماهنگی همایش بزرگ خانوادگی

جلسه ستاد هماهنگی همایش بزرگ خانوادگی

جلسه ستاد هماهنگی همایش بزرگ خانوادگی



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 127
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3631

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 36
بازدید ماه:4404
بازدید سال:12660
بازدید کل:2067797