عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار گرگان بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی


پیام تبریک فرماندار گرگان بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

 پیام تبریک فرماندار گرگان بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.به

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری عیسی پایین محلی بمناسبت روز جهانی ارتباظات و روابط عمومی پیامب صادر نمود. متن پیام وی به شرح زیر است.

روابط عمومی از الزامات عصر دانایی، عنصری اثرگذار در چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دهنده سازمان‌ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شوند. روابط عمومی ها با پالایش خواسته های شهروندان، سازمان را برای تحقق اهداف آتی آماده می کنند و در این مسیر با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضاسازی سالم و مطلوب برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه حسن اعتماد دنبال می‌کنند.

توسعه بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نمی باشد و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها با بهره گیری از فناوری های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی ازطریق پلتفرم ها جلوه گر می شود و روابط عمومی با تیزبینی و هوشیاری می تواند سقف پیروزی های یک سازمان را بر ستون اطلاعات و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم های درست و شایسته مدیران ارشد سازمان را یاری رساند.

 بی تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده است از تمامی مدیران، کارکنان حوزه روابط عمومی و خبرنگاران انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

اینجانب، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالین این عرصه خطیر، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری و رعایت اخلاق حرفه‌ای کارکنان روابط عمومی در تمامی سازمان ها به ویژه مدیران و کارکنان خدوم روابط عمومی های دستگاه ها و ادارات شهرستان گرگان، شاهد ارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه ها باشیم. انشاالله


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 371
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3616

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 384
بازدید دیروز: 683
بازدید ماه:10359
بازدید سال:18615
بازدید کل:2073752