عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نبايد به بهانه يك آيين موهوم باستاني خطر آفريني كرد


نبايد به بهانه يك آيين موهوم باستاني خطر آفريني كرد

نبايد به بهانه يك آيين موهوم باستاني خطر آفريني كرد

بسياري از بيماران قلبي و معمرين و ديگر شهروندان از ايجاد صداي ناگهاني ناشي از انفجار ترقه و مواد ديگر آتش زا دچار شوك مي گردند و يقيناً تبعات ناشي از اينگونه اقدامات ممكن است خسارت بار گردد از اين رو به آرامش و متانت فضاي عمومي شهرستان نبايد لطمه اي وارد شود.

فرماندار مركز استان در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: صحن جامعه و ازجمله معابر عمومي نبايد با آتش افروزي، ايجاد آلايندگي و تركاندن مواد انفجاري و غيره به صحنه اي نازيبا،ناامن و آزاردهنده براي مردم درآيد.

احمدي بيان داشت: چهارشنبه آخر سال همزمان با ايام فاطميه اول است؛ رعايت ايام فاطميه تكريم شعائر اسلامي است لذا نبايد به بهانه يك آئين موهوم باستاني و با سوء استفاده از احساسات پاك نوجوانان و جوانان به خطر آفريني دست زد و باعث ناراحتي مردم شد.

وي افزود: كسبه و اصناف محترم نيز بايد توجه كنند كه فروش مواد آتش زا زمينه ساز آلودگي محيط و ايجاد خطر و سلب آسايش مردم شريف مي گردد و جداي از پيگيري هاي قانوني خلاف شأن محترمين بازار نيز مي باشد.

احمدي اظهار داشت: انتظامي شهرستان نيز براي چهارشنبه آخر سال در محور ناهارخوران مقررات ترافيكي خاصي را طراحي و اجرا خواهد نمود و در اين زمينه نيز از شهروندان عزيز انتظارهمكاري و همراهي دارد ،بديهي است با متخلفين از مقررات نيز برخورد خواهد شد.

احمدي گفت: بسياري از بيماران قلبي و معمرين و ديگر شهروندان از ايجاد صداي ناگهاني ناشي از انفجار ترقه و مواد ديگر آتش زا دچار شوك مي گردند و يقيناً تبعات ناشي از اينگونه اقدامات ممكن است خسارت بار گردد از اين رو به آرامش و متانت فضاي عمومي شهرستان نبايد لطمه اي وارد شود.

فرماندار افزود: در ايام عيد بايد به آئين هايي كه همبستگي جامعه و انسجام خانواده ها را تقويت مي كند و داراي مباني اعتقادي نيز مي باشد توجه گردد و از خرافاتي كه زمينه ساز ظهور جلوه هاي ناهنجاري و باعث نارضايتي عامه مردم مي گردد پرهيز شود ،بديهي است اغتنام فرصت جهت رفع كدورت و صله ارحام و ديد و بازديد و سفر و دستگيري از ضعفاي جامعه مطابق آموزه هاي ديني و از جمله اعمال ارزشمند انساني است و بديهي است سبقت در تجمل گرايي و ايجاد مزاحمت براي مردم و صدمه به روان جامعه و ... نكوهيده و ناپسند است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1113
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 36

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 476
بازدید دیروز: 683
بازدید ماه:10451
بازدید سال:18707
بازدید کل:2073844