عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل شهرستان

فرماندار گرگان تاکید کرد:

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل شهرستان

 ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل شهرستان

 محمدحمیدی با تاکید به ضرورت تهیه طرح پدافند غیرعامل در گرگان، گفت: باید خود را برای کاهش مخاطرات و حفظ دارایی های زیربنایی آماده کنیم.

محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان اظهار کرد: روز به روز از پدافند و جنگ عامل به سمت پدافند غیرعامل حرکت می کنیم و باید خود را برای کاهش مخاطرات آماده نماییم.
حمیدی افزود: امروزه بسیاری از تهدیدات نظامی از سوی دشمنان عملیاتی نمی شود چرا که دشمن می داند این رویارویی هزینه زیادی برای آنها به وجود خواهد آورد و لذا دشمنی های خود را به صورت غیرعامل پیگیری می کنند. 
حمیدی با بیان اینکه دشمنان از مقابله غیرعامل برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند، افزود: امروز می بینیم که کرونا به بسیاری از کشورهای جهان آسیب وارد کرده است و قطعا در آینده کشورهای مستکبر برای آسیب به دیگر کشورها از چنین روش هایی بهره خواهند گرفت.
وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در شهر گرگان با مجری این طرح همکاری لازم را باید داشته باشند تا بتوانیم تهدیدات سرمایه ها و دارایی شهر گرگان را شناسایی و برای کاهش مخاطرات برنامه ریزی کنیم.
احمد تجری مفرد مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: حوزه پدافند غیرعامل با توجه به شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است و جامعه جهانی و کشور ما هرروز با تهدید جدیدی رو به رو است و در مقابله با این تهدیدات باید خود را آماده کنیم.
تجری با بیان اینکه تهیه طرح جامع استانی و شهرستانی پدافند غیرعامل در استان گلستان در دستور کار قرار دارد، افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل گرگان توسط دانشگاه گلستان در حال اجرا است و در این طرح کل دارایی های شهرستان سطح بندی می شود و در قالب این طرح برای رفع تهدیدات دارایی ها راهکار ارائه می شود.
میرکتولی مجری طرح جامع پدافند غیرعامل شهر گرگان در ادامه این جلسه گفت:شهر گرگان در برابر بسیاری از آسیب ها بی دفاع است و ارائه طرح جامع شهری پدافند غیرعامل در حفظ دارایی ها اثرگذار است.
 وی افزود: باید اطلاعات درست و دقیقی از سوی ادارات در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم این طرح را به عنوان یک الگو در جامعه عرضه کنیم.

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل شهرستان

 

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل شهرستان

 

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل شهرستان




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 432
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2944

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1059
بازدید سال:9315
بازدید کل:2064452