عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های آن مرد بزرگ

فرماندار گرگان در اولین جلسه ستاد ارتحال گفت:

سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های آن مرد بزرگ

 به منظور برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هر چه با شکوه تر سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) جلسه ای در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد . 
صفوی فرماندار شهرستان گرگان با گرامیداشت سی امین سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،فرصت مغتنمی خواند تا بار دیگر با آرمانهای آن مرد بزرگ تجدید بیعت نموده و یاد و خاطره آن عزیز را گرامی داریم .  
وی افزود : حیات همه ما در زمان رهبری حضرت امام (ره) توفیق و سعادتی بس بزرگ بود چرا که شاهد حوادث شگرفی در این دوره بودیم و بحمدا... با نفس مسیحایی آن امام فرزانه تمامیت کشور عزیزمان حفظ شد و انقلاب راه خود را با قدرت ادامه داد .
از این رو برخود فرض می دانیم تا به نحو شایسته از مقام عظیم الشان ایشان تجلیل نمائیم و همچنین شخصیت ارزشمند آن عزیز از جمله رفتار بدور از هرگونه افراطی گری را برای نسل جوان به خوبی تبیین نمائیم چراکه تداوم مسیر انقلاب مستلزم انتقال صحیح مفاهیم انقلاب به نسل امروزی است و سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) فرصتی است تا این امر مهم محقق گردد .  
وی امسال را مصادف با سی امین سال رهبری خلف صالح امام حضرت آیت ا... خامنه ای رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران ذکر کردند که تجدید عهد و پیمان با ایشان نیز  از جمله اهداف برنامه های امسال خواهد بود و انتظار می رود تا همه ادارات و نهاد ها با حداکثر توان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) همکاری و مشارکت نمایند . 
در ادامه جلسه آقای فلاحی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تشکر از زحمات ادارات در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت : امسال چهار مناسبت در خرداد ماه تقریبا همزمان شده است که شامل سالروز آزادسازی خرمشهر ، سی امین سالگرد ارتحال امام (ره) ، سالروز قیام پانزدهم خرداد و روز جهانی قدس که انشاا... با همت و همکاری همه ادارات برنامه های در خور و شایسته ای را در مرکز استان اجرا خواهیم نمود.
شایان ذکر است؛در این جلسه مقرر شد تا برنامه ریزی لازم جهت برگزاری مراسم متمرکز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مرکز استان صورت گیرد‌.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 471
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2323

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1131
بازدید سال:9387
بازدید کل:2064524