عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشارکت حداکثری امنیت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد

طهماسبی،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

مشارکت حداکثری امنیت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد

مشارکت حداکثری امنیت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشارکت و حضور فعالانه مردم در پای صندوق های اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری؛ امنیت و اقتدار حداکثری را برای کشور به همراه دارد.

"علی اصغر طهماسبی" روز جاری در نخستین جلسه شورای اداری گرگان مرکز استان گلستان افزود: هر جا دشمن هجمه‎ ای داشته ، مشارکت گسترده مردم ، او را وادار به عقب نشینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در صحنه است، عنوان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات اعتماد به وجود می ‎آورد و همه جریان‎ های سیاسی باید در انتخابات حضور فعالانه داشته باشند.

معاون استاندار گلستان با یادآوری اینکه تلاش کنیم فتنه ‎انگیزی ‎ها، تهمت‎ زنی ‎ها در 2 انتخابات پیشرو کم شود، تصریح کرد: باید از ظرفیت مردم و سازمان ‎های مردم‎ نهاد بهره‎ گرفته شود.

به گفته طهماسبی؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 34 دوره انتخابات بدون هیچ مشکلی در کشور برگزار شده و این مهم در واقع دستاورد مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی ادامه داد: در چهار شهر گلستان شامل گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول و بندرترکمن انتخابات الکترونیکی برگزار خواهد شد و نیازمندی ‎ها در این بخش به تهران اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان به روند برگزاری مراحل مختلف انتخابات در استان تاکنون اشاره کرد و گفت: از 19 فرآیند انتخابات، هفت فرآیند را طی کردیم و از امروز وارد فرآیند هشتم انتخابات می ‎شویم که شامل تعیین صلاحیت‎ های داوطلبان شوراهای شهر و روستا توسط هیات اجرائی است که بازه زمانی هفت روزه نیاز دارد.

معاون استاندار گلستان همچنین گفت که از سه ماه قبل کلید انتخابات زده شد و در این مدت مشکل خاصی در استان نداشته ایم.

طهماسبی با بیان اینکه یکهزار و 625 شعبه اخذ رای در استان مستقر خواهد شد، افزود: هر شهر و روستا یک حوزه انتخاباتی به شمار می‎ رود.

وی اظهار داشت: 769 روستای ما کمتر از یکهزار و 500 نفر جمعیت دارد که شورای آن 3 نفره خواهد بود و 169 روستا بیش از یکهزار و 500 نفر جمعیت دارند که شورای آنها پنج نفره خواهد بود و در شهر گرگان مرکز استان که جمعیت بیش از 200 هزار نفر دارد، اعضای شورای آن 9 نفر هستند و در شهرهای گنبدکاووس، علی آباد و بندرترکمن با جمعیت بین 50 تا 200 هزار نفر تعداد اعضای این دوره شورای اسلامی آنها هفت نفر خواهد بود.

معاون استاندار گلستان با اشاره به جمعیت یک میلیون و 869 هزار نفری استان افزود: 107 روستای استان کمتر از صد نفر جمعیت و 20 خانوار دارد.

به گفته وی؛ در این روستاها انتخابات شوراها برگزار نخواهد شد، اما صندوق اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری مستقر می شود.

طهماسبی تعداد افراد نام نویسی کرده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان را هشت هزار و 482 نفر اعلام کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت 95 در سراسر کشور برگزار می شود.

مشارکت حداکثری امنیت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد

 

مشارکت حداکثری امنیت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 617
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1663

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 954
بازدید دیروز: 363
بازدید ماه:2503
بازدید سال:10759
بازدید کل:2065896