عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

دکتر حسینی فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان :

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان "سید عباس حسینی" در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد : بدون شک وسایل ارتباط جمعی با پوشش وسیع مخاطبان در کلیه‌ی جوامع بیش از هر وسیله‌ی دیگری می‌توانند افکار عمومی را با نوآوریهای جدید و مفاهیم لازمه‌ی توسعه آشنا سازند.

وی با اعلام مطلب افزود : در این میان اطلاع‌رسانی صحیح و متناسب با مخاطبان در جهت ایجاد ارتباط مؤثر و تغییر رفتار آنان می‌تواند بسیار کارساز باشد.

فرماندار گرگان گفت : استفاده از ابزار اطلاع رسانی وشیوه های نوین باید در دستور کار ادارت شهرستان قرار گیرد تا بتوانند عمکلرد خود را به درستی به مردم و مسئولین استانی وکشوری منعکس نمایند .

وی درادامه افرود : از ظرفیت کانال های ارتباطی فضای مجازی ، خبرنامه الکترونیک و سایت فرمانداری گرگان استفاده کنید و اخبار خود را منعکس کنید .

دکتر حسینی در ادامه تاکید کرد : البته هم اکنون بیش 40 دستگاه اجرایی شهرستان اقدامات به معرفی مسئول روابط عمومی کرده اند که ما بقی روسا ادارت این موضوع را در اولویت قرار دهند .

وی سپس تصریح کرد : دربخش بخش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان شاخص های ارزیابی با سرفصل هایی ، برنامه ريزي ارتباطي، پژوهش ارتباطی، مديريت راهبردي ، خلاقیت و نوآوری ، ارتباطات الكترونيكي ، اطلاع رسانی ، ارتباطات رسانه ای تدوین شده است که بر همین اساس روابط عمومی ادارات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

توسعه روستایی در گروه اطلاع رسانی قوت ها و ضعف ها روستا خواهد بود

فرماندار گرگان در ادامه گفت : درصد زیادی از مردم شهرستان گرگان عموماً در روستاها سکونت دارند و تنها منبع درآمد آنان، کشاورزی، دامپروری است.

وی سپس گفت : اما قشر تحصیلکرده و جوان در روستاها با پیشرفتهای شگرف اقتصادی بیگانه نیستند و در صورت استفاده از از انان راه کار هایی نوینی در مورد مسایل اساسی چون فقر ، نابرابری، نبود بهداشت، رشد سریع جمعیت و بیکاری فزاینده می توان تدوین و اجرا کرد.

دکتر حسنی سپس افزود : با استفاده توانمندی جوانان و استفاده از رسانه های نوین می توان نقاط قوت روستا را به بیرون منعکس کرد.

گازرسانی به روستای زیارت نیازمند مدیریت دقیق است

فرماندار گرگان گفت: گازرسانی به روستای زیارت نیازمند مدیریت دقیق است زیرا در غیر این صورت از نعمت تبدیل به نعمت می‌شود.

فرماندار گرگان گفت: طرح گازرسانی به روستای تاریخی و گردشگری زیارت گرگان یکی از آرزوهای دیرینه مردم منطقه است و تاکنون ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

لوله گذاری طرح گازرسانی به روستای زیارت بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شده و نیازمند مدیریت دقیق است تا گاز به تمامی نقاط بافت گاز رسانی شود .

سید عباس حسینی، نگاه‌ها باید برنامه محور بوده و آسیب‌ها ذکر شود.

وی گفت: بیشترین بحث در جامعه جوان و نوجوان، آسیب‌پذیری است و غنی‌سازی این بخش از جامعه و بار تخصصی آن بر دوش بخش آموزش است.

دکتر حسینی با اشاره به بنیاد برکت اظهار کرد: این بنیاد که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اداره می‌شود ،باهدف محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم کشور تشکیل شده است و در بخش‌هایی مانند هزینه‌های درمان، بیمه تکمیلی، مدارس و مساجد فعالیت می‌کند و ما نیز باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

صرفه جویی در مصرف برق درساعات پرمصرف یکی از مصادیق اقدام به اقتصاد مقاومتی است

دکتر حسینی درادامه گفت : برق یکی از گونه های مهم انرژی هست که از منابع مهم ما و با دشواری هایی بدست می آید .

وی با اشاره به میزان مصرف برق در استان افزود: هزینه احداث یک نیروگاه برق میلیاردها ريال است، اما صرفه‌جویی هزینه‌ای ندارد و می‌تواند مصرف و هزینه‌ها را کاهش دهدو این کاهش یکی از مصادق اقتصاد مقاومتی است .

فرماندار گرگان تصریح کرد: در گزارش‌هایی که ارائه می‌شود نگاه اقتصاد مقاومتی کمتر دیده می‌شود و این مسئله باید حل شود.

سمن ها، نهاد واسط مشارکت مردم هستند

فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : سازمان مردم‌نهاد، در کلی‌ترین معنایش، به سازمانی اشاره می‌کند که مستقیماً بخشی از ساختارمی شود که نقش بسیار مهمی به ‌عنوان واسطه بین فردْفردِ مردم ودولت ایفا می‌کند.

دکتر حسینی درادامه افزود : اين سازمان هاي داوطلب، مستقل از دولت بوده و در عين غيرانتفاعي بودن، در خدمت مردم هستند و به همين دليل، صداي مردم ناميده هستند .

وی سپس اعلام کرد : سمن ها، نماد و واسط مشارکت مردم هستند و مشارکت مردم نيز يکي از بهترین راهکار های حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی است وبه همین ادارت شهرستان در طرح های های مشارکت سمن ها را در دستور قرار دهند .

فرماندار گرگان با اشاره به اجرای طرح های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان تصریح کرد: یکی از مواردی که باید مورد توجه برنامه‌ریزان این بخش قرار گیرد، خارج کردن مسئولیت این گونه برنامه‌ها از عهده دولت و واگذاری آن به مردم است.

وی افزود: مردم که همواره پیش قراول اجرای این گونه برنامه های فرهنگی و مبارزه با هنجارشکنی‌ها هستند به خوبی می‌توانند از عهده مسئولیت سنگین پاک‌سازی جامعه از وجود افراد حرمت شکن برآیند.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت های مردمی در طرح شهید شوشتری و مشارکت هرچه بیشتر جامعه محلی در نقاط هدف این طرح ( قزاق محله و قلعه محمود ) شد .

رئیس آموزش‌وپرورش گرگان:

سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش گرگان تدوین شده است

در ابتدا جلسه رئیس آموزش‌وپرورش گرگان گفت: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش گرگان در 6 ساحت تدوین‌شده که 5 بخش به‌ صورت مستقیم و یک مورد غیرمستقیم است..

کشیری افزود: آموزش‌وپرورش در ساحت‌های اعتقادی، عبادی اخلاقی، ساحت تربیتی زیستی و بدنی، ساحت حرفه‌ای و اقتصادی، ساحت زیباشناختی و هنری و ساحت تربیتی علمی و فناوری به‌صورت مستقیم ورود کرده است..

رئیس آموزش‌وپرورش گرگان تصریح کرد: در ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی نیز به‌صورت غیرمستقیم ورود کرده‌ایم.

کشیری با اشاره به تعریف اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت یکی از شاخصه‌های سبک زندگی است و در تعاریف مختلف اوقات فراغت به بازمانده وقت، یک فعالیت، دیدگاه عملکردی، آزادی عمل، عملکرد تحصیلی و استفاده از فناوری‌های ارتباطی گفته می‌شود.

مسئول مدیریت مصرف شرکت توزیع برق گلستان:

ادارات، نهادهای دولتی و عمومی یکی از بخش های پرمصرف برق هستند

مسئول مدیریت مصرف شرکت توزیع برق گلستان هم در پایان جلسه با هشدار در مورد آغاز بحران و کمبود شدید منابع برای تامین انرژی مورد نیاز مردم استان، گفت: در شرایط کنونی نیروگاه ها قادر به تامین برق مصرفی مشترکان گلستانی نیست.

وی با تاکید بر این که در شرایط کنونی و استمرار مصرف، نیروگاه های استان قادر به تامین برق مصرفی مشترکین نیست، افزود: مجبوریم برای جلوگیری از خاموشی های مکرر ، برق مورد نیاز مشترکان را از استان های مجاور تامین کنیم.

مسئول مدیریت مصرف شرکت توزیع برق گلستان گفت: یکی از بخش های پرمصرف در استان، ادارات، نهادهای دولتی و عمومی هستند که با وجود برخورداری از سهم 10 درصدی کل مشترکین بسیار بیشتر از حد انتظار مصرف انرژی دارند.

خانم مقصودلو ادامه داد: پس از ساعت 15 عصر که فعالیت ادارات دولتی به پایان می رسد، مصرف برق در استان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد که این مورد نشان دهنده سهم بالای دستگاه‌های دولتی در ایجاد پیک بار مصرف برق در گلستان است.

وی با بیان این که آغاز بحران مصرف برق در استان را به مسوولان اعلام کرده ایم، اظهار امیدواری کرد که در مدت زمان باقی مانده تا پایان فصل گرما، شاهد اهتمام همه مشترکان استان به خصوص در حوزه دستگاه های دولتی و اداری برای کاهش مصرف انرژی باشیم.

به گفته وی؛ اجرای طرح "ساعت به وقت گلستان" مانند تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش مصرف برق در ادارات و نهادها و بخش‌های مختلف استان بود که نتیجه اولین روز آن، کاهش 20 مگاواتی انرژی مصرفی در استان بود.

مقصودلو اظهار کرد: این طرح به جز 28 تیرماه، در روزهای یازدهم، چهاردهم و هجدهم مرداد امسال نیز اجرا می شود که امیدواریم در آن روزها هم شاهد شرکت متعهدانه بخش‌های مختلف در کاهش هر چه بیشتر مصرف برق باشیم. 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 

ادارات شهرستان بر اساس عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1019
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1367

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 273
بازدید دیروز: 184
بازدید ماه:1459
بازدید سال:9715
بازدید کل:2064852