عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دستگاه های اجرایی جهت فراهم نمودن زیرساخت های گردشگری شهرستان تلاش نمایند

دشتیان،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان :

دستگاه های اجرایی جهت فراهم نمودن زیرساخت های گردشگری شهرستان تلاش نمایند

دستگاه های اجرایی جهت فراهم نمودن زیرساخت های گردشگری شهرستان تلاش نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان به ریاست "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و اعضای ستاد در سالن اجتماعات برگزار شد .

دشتیان در این جلسه به اهمیت سفر و ورود مسافران به شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: موقعیت شهرگرگان به عنوان مسیر عبور مسافران به حرم مطهر امام رضا(ع) و داشتن ابنیه های تاریخی و طبیعت سرسبز در شهرستان یک فرصت و ظرفیتی است که باید تلاش شود ماندگاری مسافر را افزایش دهیم .

وی افزود: دستگاههای متولی خدمات سفرشهرستان باید در جهت فراهم نمودن امکانات اقامتی ،تفریحی و آسایشی در دسترس مسافران عزیز باشند و هرچه قدر ما بتوانیم در صنعت گردشگری سرمایه گذاری نماییم ،اشتغال پایدار را شاهد خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تأکید کرد: اکیپ های بازرسی و کنترل از مجموعه 10دستگاه نظارتی شهرستان در ایام سفر به تفرجگاه ها ،هتل ها و... بصورت مستمر سرکشی داشته باشند .

دشتیان از مرکز بهداشت خواست با جدیت ،نظارت و کنترل بر فروش محصولات غذایی(هتل ها ،رستورانها و ...)را پیگیری نموده و با متخلفین در این امر با معرفی به مراجه قضایی اقدام نمایند .

وی بیان داشت: باید در این جلسات اعضای کمیته خدمات سفر با ارائه طرح ها و ایده های نو کمک نمایند صنعت گردشگری روز به روز متحول گردیده و برنامه ریزی لازم در این مهم صورت پذیرد.

دشتیان در خصوص ایجاد زیرساخت های توسعه گردشگری بیان داشت: راه اندازی پروژه تله کابین و آژانس هوایی از اولویت های شهرستان گرگان بوده که فرمانداری نیز با کمک شهرداری پیگیری به نتیجه رسیدن این موارد در مرکز استان می باشد .

وی همچنین از اعضای جلسه خواست تمامی اقدامات ، مستندات و صورتجلسات در حوزه خدمات سفر را به فرمانداری ارسال نمایند .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری متذکر شد: دستگاه های شهرستانی از هم اکنون برنامه ریزی و تدابیر لازم را نسبت به انجام اقدامات مورد نیاز سفرهای تابستانی مدنظر قرار داده و نسبت به ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات تمهیدات لازم را فراهم نمایند .

وی اظهار داشت: میراث فرهنگی ،شهرداری ها و دستگاه های اجرایی نسبت به جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری اقدامات گسترده تری را داشته باشند تا زمینه های اقامت بیشتر گردشگران فراهم گردد . 

دستگاه های اجرایی جهت فراهم نمودن زیرساخت های گردشگری شهرستان تلاش نمایند

 

دستگاه های اجرایی جهت فراهم نمودن زیرساخت های گردشگری شهرستان تلاش نمایند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 931
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1341

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 316
بازدید دیروز: 363
بازدید ماه:1865
بازدید سال:10121
بازدید کل:2065258