عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دکترخاکی: شهر باید پاکسازی شود، کودک خیابانی باید پشت میز مدرسه باشد


دکترخاکی: شهر باید پاکسازی شود، کودک خیابانی باید پشت میز مدرسه باشد

دکترخاکی: شهر باید پاکسازی شود، کودک خیابانی باید پشت میز مدرسه باشد


به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان: ششمین جلسه کار گروه فرهنگی اجتماعی فرمانداری گرگان، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت 4000 شهید استان گلستان و با ریاست دکتر یحیی خاکی فرماندار این شهر، با دستور جلسه که در ابتدا ارائه گزارش عملکرد یک ساله اعضاء با محوریت آمار و ارقام در حوزه کنترل آسیب های اجتماعی، هماهنگی و برنامه ریزی جهت پیشگیری از آسیب های احتمالی چهارشنبه سوری پایان سال بود، برگزار گردید، سپس در این جلسه هر یک از دستگاه ها عملکرد یکساله خود را در حضور رئیس کارگروه فرماندار گرگان دکتر خاکی تشریح کردند.

 

دکترخاکی: شهر باید پاکسازی شود، کودک خیابانی باید پشت میز مدرسه باشد


دکتر خاکی در ابتدای سخنان خود عنوان داشتند: با سلام به ساحت قدسی حضرت فاطمه زهراء(س) در ایام فاطمیه باید شهر گرگان به احترام ساحت قدسی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سیاه پوش شده، ضمن اینکه مردم از آئین خود در چهارشنبه سوری بهرمند شوند.
دکتر یحیی خاکی رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی در ادامه گفتند: شهرگرگان قابلیت توریسم پذیری، گردشگری بسیار بالائی دارد به همین منظور باید پاکسازی شود، کودکان خیابانی باید جمع آوری شوند، برای اینکه شهر را آلوده می کنند، چهره شهر را زشت کرده و مهم تر اینکه کودک خیابانی، باید سر میز مدرسه و کلاس درس بنشیند و درس بخواند، از فردا صبح، نباید هیچ کودک خیابانی را سر چهار راه ها و داخل خیابان های شهر و میدان ها ببینم.

دکترخاکی: شهر باید پاکسازی شود، کودک خیابانی باید پشت میز مدرسه باشد


دکتر خاکی عنوان داشتند: شهر باید از الودگی های اجتماعی کاملا پاکسازی شوند، کودکان خیابانی چهره شهر را زشت کرده اند، یکی از وظایف بهزیستی، ساماندهی کودکان خیابانی است، کودک خیابانی باید سر میز مدرسه و درس و کلاس باشد.


دکتر خاکی گفت: بهزیستی و دستگاه های متولی، قطعا باید این موضوع را بطور جدی پیگری کنند، از فردا نباید هیچ کودک خیابانی، سر هیچ چهار راهی ایستاده باشد و باطری وآدامس بفروشد. اینها وضعیت روانی جامعه را بهم می ریزند، کودکانی که داخل ماشین ها نظارگره اینگونه وقایع هستند، برایشان خوشایند نیست، علاوه بر اینکه خطر پذیر هستند و شاید باعث تصادف هم بشوند.


فرماندار گرگان افزود: ما باید جذب توریسم داشته باشیم، شهر باید پاکیزه باشد، مسافرینی که وارد شهر می شوند، باید احساس آرامش کنند، یکی از معظلات شهر در ایام مسافرت ها، مخصوصا در ایام عید، وضعیت نابسامان کارتن بدست هاست، کارتن بدست ها باید ساماندهی بشوند و دستگاه های انتظامی و مرتبط با آنها، باید آنها را کاملا شناسائی، وضعیت آنها را از لحاظ بهداشتی باید مشخص کنند، مسافرینی که توسط کارتن بدست ها در خانه ها برده می شوند، ما چه اطلاعی از وضعیت امنیت و سلامت بهداشتی آنان داریم، باید شناسنامه دار باشند، ما نمی گویم که جلوی کسب و کار گرفته بشود، لزوما باید شناسنامه داشته باشند، تا مسافر امنیت داشته باشد و ما هم از مسافرینی که مهمان شهر ما هستند، خیال مان اسوده باشد که سفری خوش را سپری کرده باشند.


دکتر خاکی در خصوص چهارشنبه سوری عنوان داشتند: چهارشنبه سوری جزو آئین باستانی مردم ماست، باید این روز در کمال آرامش و به دور از اسیب های صوتی و فیزیکی برگزار گردد و مهمتر اینکه به مناسبت ایام فاطمیه(س) ما نورافشانی نخواهیم داشت، ولی مردم میتوانند، به نحوی که شایسته مقام ساحت قدسی است، این روز را با آرامش سپری کنند.

دکترخاکی: شهر باید پاکسازی شود، کودک خیابانی باید پشت میز مدرسه باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1206
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1154

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 325
بازدید دیروز: 295
بازدید ماه:5010
بازدید سال:13266
بازدید کل:2068403