عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای معاونین و هماهنگی برنامه های دهه فجرشهرستان گرگان برگزار شد


جلسه شورای معاونین و هماهنگی برنامه های دهه فجرشهرستان گرگان برگزار شد

جلسه شورای معاونین و هماهنگی برنامه های دهه فجرشهرستان گرگان برگزار شد

جلسه مشترک شورای معاونین و هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"یحیی خاکی"فرماندار گرگان در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر بیان داشت: درطی این سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردها و برکات بسیار زیادی از انقلاب برای کشور ما حاصل شده که باید قدر بدانیم و همه مدیران ومسئولین وظیفه دارنددر قبال حمایت از انقلاب و ارزشهای آن و آگاه سازی مردم در جهت برگزاری جشنهای انقلاب تلاش نمایند.

وی اضافه کرد: تمامی فعالیت های مربوط به بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و جشن های دهه فجر با همکاری و مشارکت مردم در شهر و مناطق روستایی انجام می گیرد و در این خصوص شاهد تعامل و همدلی همگان هستیم .

فرماندار بیان داشت:در دهه فجر امسال در شهرستان گرگان پروژه های عمرانی مختلفی در بخش کشاورزی ،راه ,عمران شهری وروستایی ,آموزشی وفرهنگی و... به بهره‌برداری خواهد رسید و مدیران دستگاه های اجرایی میبایست سایر پروژه های قابل افتتاح را اعلام و نسبت به رفع موارد جزئی آنها اقدام نمایند.

دکتر خاکی در ادامه جلسه ضمن بحث و بررسی پیرامون فعالیت های صورت گرفته در فرمانداری گرگان، پیش بینی های لازم درخصوص فعالیت ها و برنامه های آتی و برنامه ریزی لازم جهت اجرایی کردن سیاست های کلی فرمانداری شهرستان گرگان را یادآور شد.

وی با اولویت دادن به فعالیت های انتخاباتی ، تلاش در جهت تامین نیازهای ستاد انتخابات اعم از نیروی انسانی و ملزومات مورد نیازو تهیه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت معاونین و بخشداری را موضوعات اساسی مورد بحث و بررسی در این جلسه عنوان کرد.

 

جلسه شورای معاونین و هماهنگی برنامه های دهه فجرشهرستان گرگان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 910
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1088

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1066
بازدید سال:9322
بازدید کل:2064459