عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آموزش و پرورش یک نهاد اساسی و پایه ای برای جامعه است

فرماندار گرگان:

آموزش و پرورش یک نهاد اساسی و پایه ای برای جامعه است

آموزش و پرورش یک نهاد اساسی و پایه ای برای جامعه است

فرماندار گرگان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: آموزش و پرورش یک نهاد اساسی و پایه ای برای جامعه می باشد و همه دستگاه ها باشد در خدمت اهداف آموزش و پرورش باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ،در هفته تشکیل شورای آموزش و پرورش، جلسه شورا با حضور "دکتر خاکی"فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش مرکز استان در فرمانداری برگزار شد .

فرماندار گرگان با تبریک و گرامیداشت این هفته در 26دیماه 1372به بیان اندیشه و خرد جمعی در پیشبرد این شورای اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه ما بتوانیم آموزش و پرورش را به بطن جامعه ببریم و خردورزی اجتماعی را داشته باشیم و آن را مردمی نماییم نیاز است که شورا خوب دیده شود .

خاکی افزود: شورای آموزش و پرورش می تواند نمادی باشد از اندیشه و خرد مردم و حلقه واسطی بین آموزش و پرورش ،دستگاه های اجرایی و مردم باشد .

فرمانداربه ویژگی های شورای آموزش و پرورش اشاره کردو اظهار داشت: امروز در جامعه این نهاد نیز به عنوان یک نهاد سیاستگزاری نیز نام می برند و می تواند در این جایگاه بروز و ظهور نماید و می تواند همه سیاست های آموزشی را رقم بزند و تمام مشارکت های مردمی را در قالب سیاست ها و برنامه ها ببیند .

دکتر خاکی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید در کنار شورای آموزش و پرورش بتوانند دغدغه های این شورا را برطرف و نقش و سهم خود را ارائه نمایند و هیچ دستگاهی هم نباید فعالیت های آموزش و پرورش را چه خواسته و چه نخواسته متوقف نماید.

وی در خصوص نقش پارلمان اولیاء و مربیان در شورای آموزش و پرورش بیان داشت: پارلمان یک نهاد و یک بازو بسیار قوی برای شورا بوده و این نهاد ها هرچه بیشتر باشند در خروجی فعالیت ها موفق تر خواهیم بود و کمیته هایی از جمله آموزش ، خانواده و سلامت که از طریق پارلمان پیگیری می شوند می تواند به این شورا کمک زیادی نمایند .

"نصرا... کشیری"رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان نیز در ادامه بیان داشت: در سال 92رتبه کنکور شهرستان گرگان در سطح استان رتبه چهارم بود ودرحالیکه در سالهای 93 و 94توانستیم رتبه اول استان را کسب نماییم و درسال جاری نیز52%رتبه های زیر 1000 استان به شهرستان گرگان تعلق داشت و رتبه اول نیز قابل مقایسه با دومین شهر نمی باشد ،یعنی گرگان توانسته خود را از دیگر شهرستانهای استان جدا نماید .

وی افزود: درسال گذشته در حوزه پرورشی گرگان رتبه دهم استان ارزیابی شد و امسال در آخرین ارزیابی گرگان رتبه اول را کسب کرد و در حوزه تربیت بدنی نیز از رتبه دهم به رتبه اول صعود کرد و همچنین کسب رتبه اول آموزش ابتدایی و دیگر عناوین که گرگان توانسته خود را در سطح اول استان قرار دهد .

آموزش و پرورش یک نهاد اساسی و پایه ای برای جامعه است

 

آموزش و پرورش یک نهاد اساسی و پایه ای برای جامعه است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1602
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1076

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1131
بازدید سال:9387
بازدید کل:2064524